۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۶۵۸۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اقتدار ایران اسلامی عامل ترس دشمنان منطقه‌ای است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: ایران اسلامی در تمام زمینه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی به بلوغ کامل رسیده و اقتدار آن موجب واهمه و ترس دشمنان شده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش یک روزه فرماندهان و مسؤولان نواحی میانه، هشترود و چاراویماق با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 اظهار داشت: نرمش قهرمانانه اگر توأم با حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی باشد، حاصلی جز پیروزی نخواهد داشت.


وی با تأکید بر این‌که حکمت، عزت و مصلحت در جریان مذاکرات هسته‎‌ای به عنوان سه راهبرد اساسی مورد سفارش رهبری بایستی مورد توجه تیم مذاکره کننده باشد، خاطرنشان کرد: اکنون حکومت اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای با اقتدار در حال پیشرفت بوده و در تمام زمینه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی به بلوغ کامل رسیده و اقتدار آن موجب واهمه و ترس دشمنان شده است.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: هر حرکتی که بخواهد نظام مقدس اسلامی را تضعیف کرده و در ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی آن ایجاد خللی کند، محکوم به شکست و باطل است، نباید اجازه دهیم دشمنان با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای خود، فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی و انقلابی را به حاشیه ببرند.


حجت الاسلام ولایی به حساسیت و پیچیدگی نبرد با دشمن در عصر جدید اشاره و تاکید کرد: ما حق هیچ گونه خطا و اشتباهی را در مقابله با ترفندهای فرهنگی، رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی دشمنان نظام اسلامی نداریم، از این رو باید کاملا آگاهانه مطابق سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.


وی با بیان این‌که دشمن روز به روز با تغییر تاکتیک ها و ترسیم نقشه های جدید تلاش در سرکوبی اسلام و مسلمین دارد، بر لزوم بصیرت و تبعیت از ولایت تاکید کرد و افزود: نابودسازی شعار فرزند کمتر زندگی بهتر و تلاش در حفظ جمعیت مسلمانان یکی از راهکارهای مقابله با دشمن است.


حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد گروهک های تروریستی و ترویج افراطی گری میان مذاهب را توطئه ای خطرناک از سوی آمریکا و نظام سلطه عنوان کرد و گفت: اجرای این توطئه ها در منطقه، در راستای تأمین اهداف شوم استکبار برای ضربه به اعتقادات و ارزش های اسلامی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان بوده و است.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به راهبردهای اساسی در دفاع از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب، ادامه داد: عزت مداری، تکیه بر اصل ولایت مداری و بصیرت و حرکت در راستای ارزش های اسلامی، در دفاع از آرمان های متعالی اسلامی نقشی انکارناپذیر و اساسی دارد./853/پ202/ب4

ارسال نظرات