۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۲۶۵۸۵۸
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف اصفهان:

مسؤولان بجای بزرگنمایی مشکلات به دنبال حل آنها باشند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان گفت: مسؤولان باید به دنبال راه حل مشکلات باشند نه این که مسائل را بزرگ جلوه دهند، چون مشکلات حل شدنی است.
حجت‌الاسلام حسن اميري

حجت‌الاسلام حسن امیری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که به فرمایش رهبر معظم انقلاب تا کنون در مذاکرات هسته ای اتفاقی صورت نگرفته گفت، تأکید کرد: زمانی می توان در مورد موفق و یا عدم موفق بودن بیانیه لوزان اظهار نظر کرد که موارد مطرح شده در آن بر روی کاغد پیاده شود و بر روی آن توافق صورت گیرد.

 

وی افزود: طرف غربی در مذاکرات یک نوع مطالبی را بیان می کند اما در رسانه ها مطالبی خلاف آنچه را در مذاکرات بیان کرده منتشر می کند، بنابراین باید منتظر ماند و دید در متن نهایی توافق بر سر چه موضوعاتی و با چه کم و کیفی، توافق صورت انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام امیری، بیانیه لوزان را در مورد مباحث کلی و نه جزئی دانست و گفت: مشکلات کشور با مذاکره حل نمی شود، چرا که باید پایه اقتصاد کشور را بر اساس اقتصاد مقاومتی طرح ریزی کرد و مدیریت صحیحی بر امور مختلف انجام شود تا بتوانیم به اقتدار خود ادامه دهیم.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان گفت: ایران یک کشور غنی در زمینه منابع مختلف انسانی و معدنی است، از این رو باید با استفاده از این پتانسیل ها و مدیریت این منابع به موفقیت رسید و نباید منتظر حل مشکلات از طریق توافق بود، چرا که دشمن قسم یاد کرده است که استقلال، صلابت و رشد ایران اسلامی را از بین ببرد.

 

وی با اشاره به این که اگر در موضوع هسته ای به توافق برسیم، دشمن موضوعاتی دیگر را بهانه قرار خواهد داد، گفت: ایران از اول انقلاب تاکنون انرژی هسته ای نداشته است، اما همواره شاهد سنگ اندازی دشمن در مسیر رشد و توسعه کشور بوده ایم.

 

ایران اسلامی پرچمدار استکبار ستیزی در جهان است

به گفته وی، مسؤولان باید به دنبال راه حل مشکلات باشند نه این که مسائل را بزرگ جلوه دهند چون مشکلات حل شدنی است و مردم نیز همراه هستند و با همدلی و همزبانی و دوری از خام فروشی و ایجاد اشتغال، تحریم های بدتر از تحریم های موجود را نیز می توان تحمل کرد.

 

حجت الاسلام امیری با اشاره به این  فرمایش رهبر معظم انقلاب که من به مذاکرات خوش بین نیستم، گفت: با توجه به سابقه تاریک دشمن، اگر در مذاکرات به نتیجه برسیم، آنها در زمینه حقوق بشر و موارد ساختگی دیگر بهانه جویی خواهند کرد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان، ایرن اسلامی را پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: دشمن، سرکوب شیعیان جهان و جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی را به عنوان کشوری استکبار ستیز که عامل بیداری ملت ها است، دنبال می کند./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات