۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۲۶۵۸۶۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

تحریف امام خمینی خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: این سخنان امام خامنه ای نشان دهنده رگه های مهم در تحریف شخصیت امام راحل از سوی برخی از افراد و جریانات است.
امام خميني

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: این سخنان امام خامنه ای نشان دهنده رگه های مهم در تحریف شخصیت امام راحل از سوی برخی از افراد و جریانات است.

 

وی افزود: باید با هوشیاری و بصیرت مانع از حریف شخصیت و راه حقیقی امام راحل  در داخل و خارج از کشور بود زیرا این مسائل ضربات جدی را به مسیر انقلاب وارد می کند.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان این که تحریف در همه مکاتب وجود داشته است بیان داشت: مکتب توحیدی حضرت مسیح(ع) نیز به مرور زمان تحریف  و تبدیل به شرک شد و کعبه این پایگاه توحیدی ابراهیم خلیل(ع) با مرور زمان به بت خانه تبدیل شد و مشرکین در اطراف آن جمع شدند.

 

وی ادامه داد: یکی از اصلاحات بنیادین پیامبر گرامی اسلام(ص) پاکسازی کعبه از مظاهر بت پرستی و انواع بت ها بود.

 

حجت الاسلام شکریان با تاکید بر این که برخی از اطرافیان پیامبر بعد از ارتحال ایشان با جعل احادیث  برخی از سخنان ایشان را تحریف کردند، اظهار داشت: از واقعه غدیر تا رحلت ایشان فاصله ی زیاد نبوده است اما آن را نیز تحریف کردند و موضوع جانشینی امیرالمؤمنین(ع) نیز پس از رحلت پیامبر از سوی برخی از نزدیکان مورد تحریف واقع شد.

 

وی افزود: این تحریف وجهه اسلام به قدری در دوران بنی امیه دنبال شد که منجر به قیام امام حسین(ع) برای اصلاح در امت جدش شد زیرا  محتوای اسلام در حال از بین رفتن بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به هزینه بر بودن جلوگیری از تحریف و اینکه مسأله تحریف همواره از سوی برخی خواص انجام گرفته است، گفت: احیای دین و جلو گیری از تحریف هزینه سنگین می خواهد زیرا قیام هایی مانند واقعه عاشورا، 15 خرداد، انقلاب اسلامی و دادن این همه شهید برای بازگرداندن اسلام به مسیر اصلی و حقیقی بود.

 

وی با بیان این که باید سخنان و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تحریفات در خصوص چهره  و خط امام راحل را باید جدی گرفت، اذعان کرد: عده ای متأسفانه در صدد معرفی آرمان های امام راحل و اصول اساسی امام خمینی(ره) بر اساس امیال خود هستند و این زنگ خطر و هشداری مهم در دهه چهارم انقلاب است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات