۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۶۵۹۸۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله:

هدف آل سعود از حمله به یمن مقابله با بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: بیداری اسلامی عرصه را برای کشورهای مستکبر آمریکا و اسرائیل در منطقه تنگ کرده است، از این رو دشمن با تجاوز به یمن به دنبال نابود و یا کنترل کردن این بیداری در منطقه و ایجاد امنیت برای اسرائیل است.
حجت الاسلام محمود دهقاني

حجت الاسلام محمود دهقانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که حمله عربستان به یمن به نیابت از اسرائیل و آمریکا است، گفت: هدف آن ها از سرکوب مردم یمن و تخریب زیرساخت های یمن، مقابله با بیداری اسلامی است.

 

وی افزود: بیداری اسلامی عرصه را برای کشورهای مستکبر آمریکا و اسرائیل در منطقه تنگ کرده است، از این رو دشمن با تجاوز به یمن به دنبال نابود و یا کنترل کردن این بیداری در منطقه است.

 

حجت‌الاسلام دهقانی یکی دیگر از اهداف حمله آل سعود به یمن را ایجاد امنیت برای اسرائیل دانست و گفت: عربستان با حمله به یمن خود را نابود کرد و به هچ یک از اهداف خود در این حمله نخواهد رسید.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ملت یمن را با معرفت و مقاوم در صحنه‌های مختلف دانست و گفت: در جنگ عربستان با یمن، پیروز نهایی یمن است.

 

وی با اشاره به این که در تجاوز به یمن خفّت و خواری سازمان های بین المللی بیش از پیش مشخص شد، گفت: این سازمان ها دم از حقوق بشر می‌زنند و ماهیت تشکیل آنها برای دفاع از حقوق مظلومان است و امروز در معرض یک امتحان بزرگ قرار گرفته اند.

 

به گفته وی، ملت مردم یمن از زمین و هوا مورد تجاوز قرار می گیرند و از دریا نیز با محدودیت هایی مواجه شده اند که ملت ایران با تجربه خود در دوران دفاع قدس و روحیه بلند انقلابی و وحدت وانسجام خود می تواند مردم یمن را همراهی کند تا مردم یمن پیروز قطعی این عرصه باشند.

 

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به این که بعد از جنگ در یمن شاهد توسعه نفوذ انصارالله در این کشور بوده‌ایم، گفت: انصارالله با الگوگیری از نیروهای حزب الله و انقلاب اسلامی ایران در یمن فعالیت می‌کند./1307/ت302/ح

ارسال نظرات