۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۶۶۱۱۹

وزیر ارشاد دو کارته شد

خبرگزاری رسا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور پاسخ به سؤالات تعدادی از نمایندگان در صحن مجلس حاضر شده بود، نتوانست پاسخ های قانع کننده ای ارائه دهد و بنابراین دومین کارت زرد خود را دریافت کرد.
علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از پاسخ دادن به سوالات نمایندگان، نتوانست نمایندگان را قانع کند؛ از مجموع 212 رای، 116 نماینده به جنتی رای مخالف، 84 نماینده رای موافق دادند و رای 14 نماینده نیز ممتنع بود و بدین ترتیب وزیر ارشاد دومین کارت زرد را از بهارستان دریافت کرد.

 

بر اساس این گزارش  سؤال آقایان  سید مسعود میرکاظمی، حسین طلا، مهرداد بذرپاش، محمد سلیمانی، مرتضی آقا تهرانی، بیژن نوباوه نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با این مضمون که علت ایجاد محدودیت در آزادی بیان چیست؟ از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرسیده و در نهایت علی جنتی نتوانست با پاسخ های خود نمایندگان را قانع کند.

 

علی جنتی نیز پیش از این به مجلس احضار شده و به دلیل قانع نشدن نمایندگان از توضیحاتش، یک کارت زرد دریافت کرده بود. /858/پ202/ج

ارسال نظرات