۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۲۶۶۲۶۳
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

دادگستری در تأمین امنیت پایدار نقش مهمی دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دادگستری در تامین امنیت پایدار نقش بسزایی دارد و در این راه شهدای والامقامی را تقدیم انقلاب کرده است.
سردار فتح الله جميري، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در دیدار با رییس دادگستری استان بوشهر گفت: امنیت حاکم بر استان نشان از همدلی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و دادگستری است.

 

وی با ابراز رضایت از وضعیت امنیتی استان، افزود: هوشیاری و بیداری بیش از پیش برای ایجاد امنیت پایدار در تمام سطوح استان ضروری است.

 

جمیری به انتخابات آتی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نظارت بر عملکرد دشمنان خارجی و عناصر داخلی در جهت خنثی سازی نقشه های شوم آنان بیش از پیش احساس می شود.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایجاد وحدت بین مردم و مسؤولان نظام در راستای توسعه استان در سایه همدلی و همزبانی ضروری است.

 

علی جمادی رییس کل دادگستری استان نیز گفت: تعامل و همدلی بین دستگاه‌های مختلف، تعالی نظام اسلامی را به همراه خواهد داشت و دادگستری استان در راه تحقق این مهم با توجه به ظرفیت های استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

جمادی وضعیت فعلی حاکم بر دستگاه‌های استان را خوب توصیف کرد و بیان داشت: این وضعیت با همفکری و تعامل سازنده بین دستگاه ها بهتر هم خواهد شد.

 

به گزارش رسا، در این مراسم لوح یادبودی از سوی فرمانده سپاه امام صادق(ع) تقدیم رییس کل دادگستری استان شد./833/پ202/ب4

ارسال نظرات