۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۲۶۶۲۶۵
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

مسؤولان خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مسؤولان نظام اسلامی می بایست قدردان شهدای والا مقام بوده و خدمت رسانی به مردم را در جهت پاسداشت خون این شهیدان سرلوحه کار خود قرار دهند.
سردار جميري فرمانده سپاه استان بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز(سه شنبه) در دیدار با فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: این پایگاه کارنامه درخشانی در دفاع مقدس از خود به جای گذاشته و هم اکنون هم در امنیت هوایی کشور نقش بسزایی دارد.
 
جمیری در این نشست که با حضور جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه امام صادق(ع) در دفتر فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر برگزار شد، گفت: این پایگاه هوایی از ابتدای جنگ تحمیلی، عملیاتی شده و در طول 8 سال دفاع مقدس خدمات شایسته ای را به نظام و انقلاب اسلامی ارائه کرده است.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از شهدای خلبان نظیر شهید یاسینی، شهید بابایی و دیگر شهدای گرانقدر از همین پایگاه هوایی در راه امنیت ایران اسلامی جان خود را نثار کرده اند، افزود: ما مسؤولان نظام اسلامی می بایست قدردان این شهدای والا مقام بوده و خدمت رسانی به مردم را در جهت پاسداشت خون این شهیدان سرلوحه کار خود قرار دهیم.
 
جمیری به تعامل و ارتباط خوب و سازنده سپاه و بسیج استان با پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در پرتو این تعامل و همکاری و همدلی نیروهای مسلح است که امنیت مردم کشور تامین خواهد شد.
 
امیر اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر نیز هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح استان را مثال زدنی خواند و تصریح کرد: این همدلی و هماهنگی پتانسیل و ظرفیت خوبی را برای رشد و توسعه استان بوشهر فراهم کرده است.
 
وی با اشاره به سابقه درخشان این پایگاه در دوران دفاع مقدس افزود: پایگاه ششم شکاری بوشهر در حال حاضر یکی از ستون های اصلی نیروی هوایی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انجام عملیات های مختلف است.
 
به گزارش رسا، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات امیر هادیان فرمانده سابق پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر، لوح یادبودی به امیر لشکری تقدیم شد./833/پ202/ب4
ارسال نظرات