۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۶۶۳۴۱
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

طرح آسمانی‌ها در کانون های مساجد لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری طرح فراغتی کانون های مساجد لرستان در قالب طرح آسمانی ها، با حضور 20 هزار نفر از جوانان و نوجوانان لرستانی خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خرم اباد، که در سالن جلسات دبیر خانه کانون مساجد استان برگزار شد، با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در عرصه های گوناگون گفت: رسانه ها در آگاه سازی مردم نقش مؤثری دارند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد عنوان داشت: در تابستان امسال، طرح فراغتی با عنوان طرح آسمانی ها در کانون های مساجد لرستان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: طرح فراغتی آسمانی ها در بیش از 250 پایگاه در کانون های مساجد لرستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی کانون های مساجد در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: هدف کانون های مساجد جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به تهاجم فرهنگی و هدف قرار دادن نسل جوان افزود: در راستای جذب جوانان و نوجوانان تلاش می کنیم آنان را با دسیسه های فرهنگی دشمن آشنا سازیم تا گرفتار گروه های ضد دین نشوند.

 

فعالیت 400 مرکز فرهنگی در مساجد لرستان

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: انتظار می رود فعالیت های اوقات فراغت در این مراکز با حضور 20 هزار نفر برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: طرح فراغتی آسمانی ها با محوریت، قرآن، اصول دین و ورزش و تندرستی جوانان برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان این که مسجد مکانی است برای تفسیر، تدریس و تفهیم قرآن اظهار داشت: برنامه‌های قرآنی شامل روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل، صوت و طرح تلاوت نور است.

 

وی دومین محور برگزاری طرح اوقات فراغت کانون های مساجد را اصول عقاید و دین بیان کرد و افزود: اگر خداوند، معاد، توحید و عدالت خداوند را به‌خوبی معرفی کنیم با تمام قدرت، ذوق و علاقه عبادت می کنیم .

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه سومین برنامه کانون های مساجد را پرداخت به مسائل و برنامه‌های ورزشی و هنری بیان کرد.

 

وی در ادامه با بیان این که طرح فراغتی آسمانی ها فردا، 21 خرداد ماه جاری در کانون های مساجد لرستان برگزار می شود، عنوان داشت: این طرح تا 15 شهریور ماه ادامه دارد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات