۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۶۶۳۶۹
24 خرداد؛

چهاردهمین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان رضوی از برگزاری چهاردهمین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در مشهد خبر داد.
چهاردهمین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسن هاشمی گنابادی، مسؤول ستاد دائمی همایش فرهنگ و مدیریت جهادی صبح امروز در نشست خبری چهاردهمین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی که در دفتر نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: فرهنگ جهادی، سرمایه ملی و برنامه ارزشمند مدیریتی است که جوابگو و موفق بوده است.

 

وی افزود: بسیاری از کارهای کشور تاکنون را جمعی به نام جهاد کشاورزی انجام داده اند که تفکر جهادی داشته و دارند. این تفکر چه در ایران و چه در کشورهای دیگر، چه در ساحت فرهنگی، چه در ساحت اقتصادی و چه در ساحت علمی هر جا و در هر فرد و جامعه ای به وجود آمد، مانند درخت طیبه و میوه ای است که ثمرات مختلفی برای آن فرد و جامعه دارد.

 

حجت الاسلام هاشمی گنابادی با بیان این که  این سرمایه ماندگار باید از طریق رسانه ها به نسل های آینده منتقل شود، به تبیین مبانی فکری چهاردهمین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی پرداخت و گفت: اولین مبنای فکری، ترویج فرهنگ جهادی و مدیریت جهادی به عنوان زیرساخت است. دومین مبنا اقتصاد مقاومتی و سومین مبنا نیز سیاست های سلامت است.

 

رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: تلاش ما این است که این نور خاموش نشود؛ طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری ایشان، بار انقلاب به دوش جهاد است.

 

وی افزود: تفکر جهادی متعلق به قشر خاصی نیست و به همه تعلق دارد.

 

در ادامه این نشست، عبد الرضا افشار، دبیر همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، گفت: جایگاه فرهنگ جهادی در جامعه ما کاملا پویا است؛ کارهای زیادی باید در ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی صورت گیرد.

 

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد فرهنگ و مدیریت جهادی، اظهار کرد: از سال 1391 وارد مباحث عملیاتی همچون انتخاب چهره های ماندگار جهادی و بنیانگذار این تفکر در خراسان رضوی، معرفی جهادگران با تفکر جهادی دهه 90 شده ایم.

 

گفتنی است چهاردهمین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی 24 خردادماه در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار می شود./930/پ202/ب5

 

ارسال نظرات