۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۶۶۳۸۰

ساخت 11 مصلای نماز جمعه در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان این که 11 مصلای نماز جمعه در استان در حال ساخت است، گفت: تعدادی از مصلاهای نماز جمعه پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد دارند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان، ظهر امروز در سالن اجتماعات کانون های مساجد و در جمع  خبرنگاران خرم آباد، گفت: 11 مصلی نماز جمعه در استان در دست ساخت است.

 

وی با بیان این که تعدادی از این مصلاها 50 درصد رشد فیزیکی دارند، افزود: این مصلاها تا دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: این تعداد مصلای نماز جمعه در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، اشترینان، دورود، الیگودرز، نورآباد، الشتر، پلدختر و کوهدشت در حال ساخت هستند.

 

وی در ادامه  تصریح کرد: برخی از مصلاهای نماز جمعه نیز زیر 20 درصد رشد فیزیکی دارند.

 

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان یادآور شد: ساخت مصلاهای نماز جمعه اعتبار دولتی ندارد.

 

وی افزود: اعتبار مورد نیاز پایگاه های عبادی سیاسی جمعه از محل کمک های مردمی، حمایت های استانداری و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تأمین می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان از میزان اعتبار دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان تخصیص یافت، عنوان داشت: میزان اعتبار امسال بیش از شش میلیارد است.

 

وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت هر مصلا را بین 10 تا 15 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: تکمیل مصلاهای نماز جمعه استان نیاز به حمایت های مردمی و مسؤولان دارد./9451/پ203/ب4

ارسال نظرات