۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۶۶۳۸۶
آیت الله طبرسی:

نقد یکدیگر نباید موجب خدشه دار شدن وحدت در جامعه شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که همدلی و همزبانی، مکتب و دین ما است، افزود: شعار پیامبر اسلام (ص)، لا اله الا الله بود و دین مبین اسلام از آغاز با همین هدف شروع شد.
آيت الله طبرسي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اجلاسیه مشترک ائمه جمعه و فرمانداران مازندران در ساری با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک ماه صیام و ماه قرآن، بیان داشت: باید خود را برای پالایش روحی و برداشتن توشه معنوی از این ماه عزیز آماده کنیم، چرا که ماه رمضان، فرصت مغتنمی برای نگریستن انسان در ضمیر خود و ارزیابی خویشتن است.

 

وی با اشاره به این که همدلی و همزبانی، مکتب و دین ما است، افزود: شعار پیامبر اسلام (ص)، لا اله الا الله بود و دین مبین اسلام از آغاز با همین هدف شروع شد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که منشأ مصیبت های بشر، تفرقه است، خاطر نشان کرد: اگر همه جهان زیر پرچم توحید قرار گیرند، همه مشکلات حل خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید در سایه شعار سال، عملاً و زباناً به سوی همدلی و همزبانی حرکت کنیم و تحت لوای ولایت فقیه در برابر حیله و توطئه دشمنان هم چنان بایستیم، یاد آور شد: سال همدلی را باید با دست به دست هم دادن به الگو تبدیل کنیم.

 

امام جمعه ساری با اشاره به قول رییس جمهور مبنی بر ضرورت وجود انتقاد و نقد منصفانه در جامعه، افزود: باید طوری همدیگر را نقد کنیم که به وحدت جامعه لطمه ای وارد نشود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که بین ملت ایران و مسؤولان، یگانگی برقرار است، گفت: باید با درک صحیح این مهم و با اتحاد و هم افزایی مشکلات را از میان برداریم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز معروف جامعه ما وحدت است، بیان داشت: اگر به این نکته عمل کنیم همواره و در همه عرصه ها پیروز خواهیم بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این حکومت متعلق به همه است، تصریح کرد: خاصیت انقلاب اسلامی این است که متولی خاصی ندارد و همه مسؤولیم و با هم برادر که در خانه ای به نام ایران اسلامی تحت فرمان ولی فقیه زندگی می کنیم.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به اهمیت بیانات رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)، خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب در این فرازها، اثبات اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی، اعتقاد به عنایت الهی و بی اعتقادی به کمک مستکبران، اعتماد به اراده و نیروی مردم، اطاعت از حق و مخالفت با طاغوت و تکیه بر وحدت ملی را از مهم ترین اصول تفکرات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان کردند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات