۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۶۶۴۲۰
امام جمعه شهر نیم ور:

دولت مردان از شعار همدلی و همزبانی به عنوان یک فرصت استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر نیم ور گفت: شعار سال به معنای نقد نکردن نیست، بلکه دولت باید بر حسب مسؤولیت خود پاسخگو باشد و نقدها نیز باید سازنده و بارویکرد اصلاح امور و با شفقت و مهربانی ارائه شود.
حجت الاسلام تقي لطفي

حجت الاسلام تقی لطفی، امام جمعه شهر نیم ور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب را یک سنت شایسته دانست و گفت: این نامگذای بر اساس کارشناسی مسائل بین المللی، منطقه ای و داخلی صورت می گیرد.

 

وی افزود: یکی از امتیازات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که دولتمردان نظام به انتخاب مردم تعیین می شوند و مردم در انتخاب مسؤولان نقش مؤثری دارند، از این رو فاصله ای بین مردم و مسؤولان نیست.

 

حجت الاسلام لطفی شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را در کمک به نزدیکی مردم و مسؤولان مفید دانست و گفت: در برخی فواصل زمانی شاهد برخی تعارض ها بودیم، چرا که دولتمردان مطالبی را در برابر انتقادها مطرح می کردند که زیبنده مردم و دولتی ها نبود.

 

امام جمعه شهر نیم ور انتخاب شعار سال را فرصتی دانست تا مردم و مسؤولان وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و رهبر معظم انقلاب نیز فرمود مردم کارفرما و دولت کارگذار است.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به این که ارتباط بین مردم و ملت دو سویه است، گفت: شعار سال به معنای نقد نکردن نیست، بلکه دولت باید بر حسب مسؤولیت خود پاسخگو باشد و نقد ها نیز باید سازنده و بارویکرد اصلاح امور و با شفقت و مهربانی ارائه شود.

 

حجت الاسلام لطفی با اشاره به این که دولت مردان باید از انتخاب شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی به عنوان یک فرصت استفاده کنند، گفت: با توجه به شرایط منطقه و کشور شعار سال کارشناسی شده است و به اولویت و ضرورت شرایط موجود اشاره دارد، از این رو باید مردم و مسؤولان در تحقق عملی شعار سال کوشا باشند./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات