۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۶۶۴۴۳
امام جمعه دیر:

دانشگاه نقش مهمی در توسعه و رونق فرهنگی و اجتماعی هر منطقه دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دیر گفت: وجود دانشگاه در هر منطقه به توسعه و رونق فرهنگی و اجتماعی آن منطقه کمک می کند.
حسيني امام جمعه دير
به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر در دیدار اسحاق جلالیان رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر و حمزه اعتماد فرماندار دیر گفت: حضور دانشگاه در هر منطقه به توسعه و رونق فرهنگی و اجتماعی آن منطقه کمک می کند.
 
وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور دیر نیز باید بتواند با پرورش نیروهای انسانی نخبه موجب توسعه بیش از پیش شهرستان دیر شود. 
 
اسحاق جلالیان رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر  در ادامه این دیدار بیان داشت: دانشگاه پیام نور سهم عمده ای در ارتقای کیفیت نظام آموزشی کشور داشته است و رتبه های متعدد این دانشگاه در سال های اخیر به ویژه کسب رتبه اول آموزشی و دهم پژوهشی در میان تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از جمله آنهاست.
 
وی افزود: کسب این رتبه افتخاری دیگر برای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور و حاصل تلاش اساتید،دانشجویان و کارکنان مراکز و واحدهای دانشگاه های پیام نور سطح کشور است.
 
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر اظهار داشت: هدف دانشگاه پیام نور ارائه خدمت به تمام اقشار جامعه به ویژه قشر محروم آن است و سهام دار اصلی این دانشگاه اقشار مردم هستند.
 
حمزه اعتماد فرماندار دیر در بخش بخش دیگری از این دیدار گفت: شهرستان دیر در گسترش مراکز علمی و دانشگاهی رشد قابل توجهی داشته است.
 
وی بیان کرد: در سال گذشته فرمانداری تلاش کرد که اعتبار مناسبی جهت تجهیز و راه اندازی ساختمان جدید دانشگاه تخصیص دهد و در سال جدید نیز تلاش خواهیم کرد جهت رونق و پیشبرد پروژه های دانشگاه اعتباراتی را منظور کنیم./846/د101/ب4
ارسال نظرات