۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۶۶۴۷۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

افتخارات امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که خانواده معظم شهدا استوانه‌های اصلی انقلاب هستند، اظهار داشت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.
حجت الاسلام حسن هنرمند، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، عصر امروز چهارشنبه 20خرداد در آیین ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان اراک با بیان این که خانواده معظم شهدا استوانه‌های اصلی انقلاب هستند، اظهار داشت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تأکید بر این که همه و همه باید از روحیه ی صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا الگو بگیرند بیان داشت: روحیه صبر و استقامت  این خانواده شهدا  بنا و اساس انقلاب اسلامی ایران را استوار کرده است.

 

وی با بیان این که خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نماد ایثار، فداکاری و مقاومت هستند افزود: شهدا خالصانه راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و راه شهادت را انتخاب کردند.

 

حجت الاسلام هنرمند در رابطه به خدمت به خانواده های عزبز شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران مختص به گروه خاصی نیست و همه مردم ایران باید قدردان این عزیزان باشند.

 

وی با اشاره به این که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تمامی تلاش خود را برای رفع بیکاری خانواده محترم شهدا و ایثارگران به کارگرفته است، تصریح کرد: طیف بزرگی از فرزندان شاهد و ایثارگران به سن اشتغال رسیده اند و با توجه به اینکه بیشتر آن ها تحصیل‌کرده دانشگاهی هستند ایجاد فرصت های شغلی در شرایط فعلی مشکل است و در این راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به دنبال حل این مشکل است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه مسکن دومین دغدغه خانواده های معظم شهدا و ایثارگر است، اظهار داشت: تخصیص اعتبار برای مسکن ایثارگران، هم در قانون جامعه ایثارگری آمده و هم در بودجه جاری دولت قید شده است.

 

حجت الاسلام هنرمند در رابطه با طرح پایش سلامت عنوان کرد: امسال تمامی جانبازان و والدین و همسران شاهد استان مرکزی بر اساس طرح پایش سلامت مورد غربالگری قرار می گیرند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه با اشاره به اجرای طرح سپاس و دیدار چهره به چهره با خانواده شهدا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دیدار و سپاس از جامعه ایثارگری و همچنین انعکاس آن تأکید دارند چرا که این مهم عامل بقای اسلام، انقلاب و کشور، فرهنگ ایثار و شهادت است و ما نیز در این راستا به صورت هفتگی اقدام به دیدار و سرکشی از خانواده شهدا می‌کنیم.

 

گفتنی است، استان مرکزی بیش از 6 هزار و 300 شهید و 14 هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. /842/پ202/ح

ارسال نظرات