۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۶۶۵۴۳

فرمانده سپاه قم با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده به همراه جمعی از معاونین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با خانواده شهید مدافع حرم، قادر علی مفکری دیدار کردند.
سردار مهدوي نژاد با خانواده شهيد
به گزارش خبرگزاری رسا، سردار مهدوی مهدوی نژاد فرمانده سپاه استان قم به همراه حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه، احمد بیطرفان و حسین مشرفیان معاونین اجرایی و نیروی انسانی پایور سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با خانواده شهید قادر علی مفکری، از شهدای پاکستانی مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار و سرکشی نمودند.
 
سردار مهدوی نژاد در این دیدار طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: همه مسلمانان در نقاط مختلف جهان در حال بیداری اسلامی هستند و با تمام وجود در برابر نظام سلطه ایستاده اند تا بتوانند از زیر این چرخ استکبار خارج شوند.
 
این یادگار هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: قطعا اگر اسلام ناب درخشندگی خود را نشان دهد، همه مسلمان و آزادی خواهان جهان به این دین می پیوندند.
 
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: تمام انبیای الهی برای معرفی اسلام تلاش کردند و ما هم امروز وظیفه داریم از آن دینی که پبامبران و امامان وظیفه ترویجش را داشته اند محافظت و حراست داشته باشیم.
 
سردار مهدوی نژاد بیان نمود: به برکت نور اسلام ناب محمدی مشاهده می کنیم دشمنان اسلام در حال نابودی هستند و جبهه حق به چه سرعتی در حال فتح قله های عزت و سربلندی است.
 
برادر شهید قادر علی مفکری نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار اسلام است، ابراز کرد: اگر مقام معظم رهبری فرمان که نه، اشاره ای داشته باشند، خودمان که هیچ، بچه 7 ماهه خود را فدایی رهبر میکنم.
 
وی افزود: هر وقت نیاز به خون ما باشد، فقط راه را به ما نشان دهید حتما دریغ نخواهیم کرد و با افتخار می گوئیم که برادر شهیدمان در راه پاسداری از اسلام، انقلاب و رهبری جان خود را فدا کرد.
 
این برادر شهید در پایان تصریح کرد: شنیدن نام پرآوازه سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی برای ما افتخار است و خداوند را بسیار شاکر و سپاسگذار هستیم که در راه انقلاب اسلامی گام برمیداریم./836/د101/ف
ارسال نظرات