۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۲۶۶۶۷۳
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

عربستان به عنوان عروسک کوکی استکبار عمل می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به این که صحنه یمن نمایش بسیار زشتی از استاندارهای دوگانه غرب را به جهانیان نشان داد، گفت: شهامت و شجات را نمی توان با پول خرید و مشکل آل سعود نیز نداشتن شجاعت و شهامت است.
حجت‌الاسلام عليرضا سليمي نماينده مردم دليجان و محلات در مجلس شوراي اسلامي

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که عربستان به عنوان عروسک کوکی استکبار عمل می کند، گفت: آل سعود برای تقلیل وضعیت جهان اسلام با اسرائیل هماهنگ است.

 

وی افزود: کشور یمن یک کشور انقلابی است و مردم آن مجاهد، جنگجو و مبارز هستند، از این رو صهیونیست ها با ترس از ظرفیت مردم یمن بر عیله استکبار در منطقه، چراغ سبز حمله به یمن را روشن کردند.

 

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به این که آل سعود با ارتش اجاره ای خود به یمن حمله کرده است، گفت: عربستان در باتلاق یمن فروخواهد رفت و این حمله نشان داد که ارتش آل سعود دکوری است، از این رو با سلاح های غربی خود به یمن حمله کرده و شهامت جنگ و مبارزه را ندارند.

 

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهامت و شجات را نمی توان با پول خرید و مشکل آل سعود نیز نداشتن همین شجاعت و شهامت است.

 

وی تجاوز به یمن را موجب وحدت مردم این کشور دانست و گفت: این موضوع نشان داد با وحدت ملت و دولت هیچ ائتلافی نمی تواند سبب شکست یک کشور دیگر شود.

 

سازمان های بین المللی ابزار دست استکبار و کشورهای قدرتمند هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تجاوز به یمن اوج ددمنشی آل سعود را نشان داد و زندگی کردن عربستان در عصر حجر و جاهلیت را نمایان و تماشاچی و نا کارآمد بودن سازمان های بین المللی را نیز به جهانیان اثبات کرد.

 

به گفته وی، سازمان های بین المللی ابزار دست استکبار و کشورهای قدرتمند هستند و توان خاموش کردن فتنه و جنگ را ندارند و در حمله عربستان به یمن آشکار شد که حمایت از حقوق بشر و انسان ها یک شعار پوچ برای سلطه به برخی کشورها است.

 

حجت الاسلام سلیمی تأکید کرد: شورای امنیت، یونیسف و یونسکو در خواب زمستانی فرورفته اند و اتحادیه اروپا نیز خود را به تغافل زده و چشمان خود را بر روی خونریزی در یمن بسته است که این نشان از اوج حقارت و بد اخلاقی این سازمان ها است.

 

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که صحنه یمن نمایش بسیار زشتی از استاندارهای دوگانه غرب را به جهانیان نشان می دهد، گفت: مردم یمن قطعا پیروز خواهند شد و ارتش اجاره ای عربستان در باتلاق یمن فروخواهد رفت./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات