۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۶۶۶۹۷
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی:

آمریکا و سردمداران غربی پایبند به حقوق انسانی نیستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: تمام اهداف مستکبران عالم، اختلاف افکنی، برادر کشی و برادر ستیزی میان مسلمانان است که با آگاهی بخشی، بیداری و هوشیاری مسلمانان این توطئه بسیار خطرناک خنثی می شود.
حجت الاسلام قهرماني

حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، گفت: حمله آل سعود به یمن یک پروژه آمریکایی و اسرائیلی است که با اهداف تسلط بر منطقه، درگیر کردن مسلمانان و برای کاستن فشار مسلمانان بر اسرائیل است.

 

وی افزود: مستکبران با جنگ می خواهند اتحاد و همدلی مسلمانان را به هم بزنند که با این کار فقط کینه و عداوت را بین مسلمانان بیشتر می کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: جایگاه خودساخته ای که عربستان برای خودش تراشیده و وجهه ای که به برکت کعبه و مدینه کسب کرده بود در سایه این جنایت ددمنشانه جایگاه بین المللی خودش را نیز از دست می دهد.

 

وی با اشاره به جنایت های اسرائیل در غزه، اظهار داشت: اسرائیل نه تنها به اهدافی نرسید بلکه موجب ناراحتی مسلمانان عالم و همه انسان های آزادی خواه جوامع بین المللی شد که امروز عربستان عین همان جنایت ها را در یمن انجام می دهد.

 

حجت الاسلام قهرمانی افزود: مردم مظلوم و بی دفاع یمن که نیاز به آب، غذا و نیاز های اولیه دارند امروز به وسیله عربستان محاصره شدند و در واقع از کوچکترین حقوق انسانی و حتی حیوانی بی بهره و محروم اند و این جنایت ها یادآور جنایت هایی است که اسرائیل نسبت به مردم مظلوم غزه انجام می دهد.

 

وی با بیان این که عربستان سعودی با جنایات در یمن به دعوت آمریکا و اسرائیل لبیک گفت، اضافه کرد: تمام اهداف مستکبران عالم، اختلاف افکنی، برادر کشی و برادر ستیزی میان مسلمانان است که با آگاهی بخشی، بیداری و هوشیاری مسلمانان این توطئه بسیار خطرناک هم خنثی می شود.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: دست مستکبران عالم برای ما رو شده است و با مطالعه تاریخ بشریت می توان فهمید که جنایتکاران عالم و در راس آن ها آمریکا و سردمداران غربی اثبات کردند که پایبند هیچگونه حوق انسانی نیستند.

 

وی با بیان این که همه حقوق بشری که مستکبران دارند در سایه منافع آن هاست، افزود: از دید مستکبران هر گونه اقدامی که منافع مادی آن هارا تامین کند مجاز و هر اقدامی که موجب به خطر افتادن منافع مادی آن ها شود محکوم است.

 

حجت الاسلام قهرمانی اظهار داشت: امروزه مزدوران عالم به دنبال کسب منافع نامشروع خود از منطقه هستند و با اختلاف افکنی بین مسلمانان به راحتی می توانند ذخایر و منابع منطقه را چپاول کرده و با به کار انداختن کارخانه های اسلحه سازی و مهمات و فروش آن ها به کشور های مسلمان، منافع کارتل های اقتصادی نامشروع خود را تأمین کنند.

 

وی افزود: آمریکا و اسرائیل نه تنها از مظلومان حمایت نمی کنند بلکه از ظالمان حمایت می کنند و این حمایت نشانگر این است که عربستان به نیابت از آمریکا و اسرائیل در منطقه می جنگد و مستکبران هم پشت جنایت های عربستان ایستاده اند و نشان دادند که به تنها چیزی که فک نمی کنند نابودی مردان زنان و کودکان مظلوم مسلمان است.

 

سازمان های بین المللی همسو با سیاست های آمریکا و اسرائیل است

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با بیان این که سازمان های بین المللی فقط نام بین المللی را با خود به یدک می کشند، افزود: سازمان های بین المللی همسو با سیاست های آمریکا و اسرائیل است و به دنبال تامین منافع آن ها هستند.

 

وی تصریح کرد: سازمان های بین المللی در تمامی حوادث و واقعیت های جهانی طرفدار منافع آمریکا هستند و در هیچ شرایطی از حقوق مظلومی دفاع نکرده اند و فقط در صدد سرپوش گذاشتن به جنایت های مستکبران هستند.

 

حجت الاسلام قهرمانی اضافه کرد: مستکبران عالم هر روز به یک نحوی با کسب مشروعیت از سازمان های بین المللی جنایت های خود را توجیه می کنند و برخی از کشور های ساده لوح به این مراکز دل بسته اند و منتظر دلسوزی از سوی آمریکا هستند ولی این اثبات شده است که آمریکا و اسرائیل تا کنون برای مسلمانان ارزشی قائل نبوده و  به فکر دفاع از منافع آنها نیستند.

 

وی اظهار داشت: مستکبران برای رسیدن به منافع شوم خود خون میلون ها نفر را می ریزند، امروز هم سازمان های حقوق بشر در برابر کشتارهای بی رحمانه یمن سکوت کرده اند اما با رخ دادن اتفاق کوچکی در آمریکا همه دست به کار می شوند تا عامل آن کار را محکوم کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت:  آیا خون آمریکایی ها برای سازمان های بین المللی رنگین تر از خون مسلمانان است چرا که خون مسلمانان برای آن ها هیچ ارزشی ندارد و به جای دفاع از حقوق مردم مظلوم تمام قدرت خود را به کار می گیرند تا کشور های اسلامی را از رسیدن به اهداف خود نظیر توسعه، خودکفایی و خوداستقلالی باز داشته و بتوانند منابع و ذخایر مسلمانان را چپاول کنند./1301/ت302/ب4

ارسال نظرات