۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۶۶۷۰۲
امام جمعه سنقر:

نصرت‌های الهی جزء ارزاق خداوند است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سنقر با بیان اینکه روزیِ خداوند تنها غذا و پول نیست، گفت: رزق و روزی فقط غذا، پول و دلار نیست، پیروزی، نصرت و شکست دادن دشمن هم جزء همان روزی ها است.
حجت الاسلام شمس الله برقراري، امام جمعه سنقر و کليايي

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه شهرستان سنقر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: شهدا به فرمایش قرآن و ائمه معصومان(ع) و آنچه که از امام عظیم الشأن باقی و جاوید شد، عمل کردند.


حجت الاسلام برقراری تصریح کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از عمر و زندگی خویش گذشتند و ما باید از آن ها، خط و خطوط مقاومت را یاد بگیریم و در عرصه مسؤولیت باید بدانیم که هرچه داریم به برکت خون مطهر شهدا است، آن چه که اهمیت و ارزش دارد راه شهدا و ادامه دادن آن است.


وی در ادامه بیان داشت: شهدا در اوج محرومیت، مظلومیت و غربت فقط با دلگرمی و با پشتوانه آیات قرآن، روایات و فرامین امام راحل عظیم الشأن در مقابل دشمن سینه سپر و از کیان خود پاسداری کردند.


امام جمعه سنقر با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) اظهار داشت: سوم خرداد سال 61 امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد چون واقعا خدا و تکیه بر خدا بود، و گرنه با کدام تجهیزات و ادوات می توانستیم در برابر آن ها ایستادگی کنیم.


وی با اشاره به آیات قرآن گفت: ما در دل دشمن رعب و وحشت می اندازیم و آن بسیجی شانزده ساله که با یک اگزوز ماشین ده ها نفر بعثی را اسیر می کند و وقتی که نیروهای بعثی اسیر شدند از این ها سؤال کردند که چطور شد که به دست یک بچه شانزده ساله اسیر شدید، گفتند که این اسلحه ای که دستش بود پیشرفته بود و ما تا به حال همچین اسلحه ای ندیده بودیم.


حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه روزیِ خداوند تنها غذا و پول نیست تصریح کرد: رزق و روزی فقط غذا، پول و دلار نیست، پیروزی، نصرت و شکست دادن دشمن هم جزء همان روزی ها است و دشمن را وادار به عقب نشینی کرد و شرط آن این است که انسان توکلش به خدا باشد و البته این پیروزی را ما با این سرمایه های عظیم که شهدا هستند به دست آوردیم.


امام جمعه سنقر عنوان داشت: سید الشهدا فرموده است که اگر انسان بمیرد بهتر از آن است بماند و زیر بار ننگ  و ذلت برود، ما نیز زیر بیرق سید الشهدا بزرگ شده ایم و تن به ذلت نخواهیم داد و هیچ گاه در دفاع از اعتقادات و دستاوردهای شهدا کوتاهی نخواهیم کرد.


وی در پایان با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهدای غواص به وطن، اظهار داشت: شهدای غواص به ما نشان دادند که از خواب غفلت بیدار شده و سرمایه ای که برای ایران باقی گذاشته که همان عزت و اقتدار است را حفظ کنیم و دغدغه های رهبر معظم انقلاب که همان جهاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می باشد به عنوان یک جهاد در نظر بگیریم و برای حفظ اسلام و انقلاب بکوشیم./857/ت302/ب4

ارسال نظرات