۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۶۶۷۴۱

نخستین کارگاه آموزش امر به معروف و نهی از منکر در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین کارگاه آموزش امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
همايش امر به معروف و نهي از منکر سپاه محمد رسوا الله(ص) تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نخستین کارگاه آموزش امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز(جمعه) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد. 

 

مراد کاظمی مسؤول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: این کارگاه به همت دبیرخانه قراگاه امر به معروف و نهی از منکر، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و نیز مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر به مدت یک روز در بوشهر برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه نخستین کارگاه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: در این کارگاه اقشار مختلف بسیجی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت از پیشکسوتان، کارمندان، و ورزشکاران حضور دارند.

 

کاظمی به رویکرد این کارگاه اشاره کرد و بیان داشت: استقبال مردم نسبت به فراگیری و شرکت در آموزش های امر به معروف بسیار چشمگیر است چراکه بسیاری از مردم از اهمیت این موضوع اطلاعی ندارند.

 

مسؤول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: به دلیل اینکه از طریقه انجام این فریضه اطلاعی نداریم باید آموزش هایی داده شود تا بدانیم، بشناسیم و سپس به آن عمل کنیم؛ شناخت امر به معروف کمک بسیاری را به انجام آن می کند.

 

مسؤول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: نخستین پرچم امر به معروف و نهی از منکر از سوی سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در کربلا برافراشته شد و بر تارک تاریخ به جنبش درآمد و عاشورا تا اربعین نقطه عشق حسین (ع) است.

 

وی همچنین گفت: در پایان این کارگاه به افراد شرکت کننده گواهی پایان دوره به آنها اعطا می شود./833/پ202/ب4

ارسال نظرات