۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۶۶۷۴۴
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

امر به معروف و نهی از منکر نیاز به آموزش دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان این‌که متاسفانه آن طور که باید و شاید توجه چندانی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر صورت نگرفته است، گفت: بخشی از این فریضه بر عهده شهیدان ما بوده و در زمان کنونی این وظیفه بر دوش مردم حزب اللهی است.
سردار جميري فرمانده سپاه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز(جمعه) در نخستین کارگاه آموزش امر به معروف و نهی از منکر که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید فراونی به امر به معروف و نهی از منکر دارند و دفاع از انقلاب را بالاترین معرف دانسته اند.

 

وی افزود: متاسفانه آن طور که باید و شاید توجه چندانی به این مهم صورت نگرفته است؛ بخشی از این فریضه بر عهده شهیدان ما بوده است و در زمان کنونی این وظیفه بر دوش مردم حزب اللهی است.

 

جمیری با اشاره به برگزاری کارگاه امر به معروف و نهی از منکر گفت: در سطح کلان در کشور حرکتی صورت گرفت تا یک همافزایی در این باره ایجاد شود اما زمینه این کار آموزش است.

 

محمد شجاعی استاد حوزه علمیه و دانشگاه نیز هدف از تشکیل این کارگاه را شناخت تخصصی از فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و بیان داشت: اینکه چگونه بتوانیم از این فریضه به بهترین شکل استفاده کنیم.

 

مدرس این کارگاه افزود: اساس امر به معرف و نهی از منکر یعنی یک سیستم هوشیار و فعال که نشان می دهد ما کجا آسیب داریم؛ انسان اگر بخواهد خدا را بشناسد باید ابتدا نفس خود را بشناسد.

 

وی اضافه کرد: همه انسان ها حب ذات دارند و عاشق خود هستند و تلاش می کنند خود را به خوشبختی برسانند اما بر اساس آمار اکثر آنان از زندگی خود ناراضی هستند./833/پ202/ب4

ارسال نظرات