۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۶۶۷۵۶
نماینده مردم آمل در مجلس:

رویکرد مسؤولان در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که رویکرد مسوولان در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد، افزود: اگر در مسیر خدمت به مردم گام برداریم رحمت و بخشش حضرت حق شامل ما می شود.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در همایش همدلی و همزبانی که در آستانه ماه مبارک رمضان در روستای مهدیخیل از توابع بخش دشت سر آمل برگزار شد با بیان این که اعتماد مردم به مسوولان به عنوان یک سرمایه است، گفت: باید قدر این سرمایه بزرگ را دانسته و به درستی در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.


رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به این که رویکرد مسوولان در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد، افزود: اگر در مسیر خدمت به مردم گام برداریم رحمت و بخشش حضرت حق شامل ما می شود.


وی با تاکید بر این که خدمت به مردم یک لطف است که باید اعتماد ملت را پاسخ دهیم، تصریح کرد: باید از لحظه های خدمت گذاری به مردم آن گونه که شایسته است بهره گیری کرده تا خدمات ارزشمندی صورت دهیم.


نماینده مردم آمل در مجلس، خاطرنشان کرد: همین که مورد اعتماد مردم باشیم باید شکر حضرت حق را به جای آوریم که از الطاف خفیه خداوند منان بوده که به ما داده است.


یوسفیان ملا با بیان این که رفتار ما باید در مسیر خدمت گذاری شایسته به مردم باشد، گفت: مردم ما که در عرصه های مورد نیاز حضوری فعال و با بصیرت داشته شایسته بهترین خدمات و فعالیت ها هستند.


رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس، تصریح کرد: مسوولان نباید برخوردی ناشایست با مردم داشته و همواره خود را به عنوان خدمات ملت بدانند و در مسیر رفع مسائل و مشکلات آنان گام بردارند.


وی با بیان این که مردم ما را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کردند باید قدر آنان را بدانیم، گفت: خدمت گذاری شایسته می تواند خواسته های مردمی را در راستای تحقق اعتماد عمومی جلب کند.


نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که شهر آمل از ظرفیت ها و مفاخر گرانقدری برخوردار است، بیان داشت: این شهر هیچ گاه بدون مرجع تقلید نبوده و علمای گرانقدر و مفاخر ارزشمندی داشته است.


یوسفیان ملا، تصریح کرد: امروز نیز حضرت آیات حسن زاده و جوادی آملی به عنوان افتخارات ارزشمند و گرانقدر این شهرستان بوده که باید با این سبقه و افتخارات تلاش کنیم تا بتوانیم به نقطه ای قابل قبول دست پیدا کنیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات