۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۲۶۶۸۴۷
قایم مقام حزب مؤتلفه مطرح کرد؛

لزوم همدلی و وحدت رویه در میان اصول گرایان

خبرگزاری رسا ـ اسدالله بادامچیان در تبریز با تأکید بر وحدت اصولگرایان گفت: فصل الخطاب ما در این همگرایی، نظر مراجع تقلید، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه است.
اسدالله بادامچيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اسدالله بادامچیان، قایم مقام حزب مؤتلفه در مراسم یادواره شهدای موتلفه اسلامی در تبریز با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1 اظهار داشت: طرف های مذاکره به خوبی می دانند که ایران به دنبال بمب هسته ای نیست و حتی اگربه این بمب دست یابیم قادر به کاربردی کردن آن نیستیم.


وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی دانش هسته ای را بهانه کرده تا ایران را تسلیم کند، تصریح کرد: آمریکا بداند که ایران تسلیم شدنی نیست، آمریکا بیش از ایران به مذاکرات هسته ای نیاز دارد، در این مذاکرات آمریکا به ما بردی نمی دهد و ما نیز به آمریکا بردی نمی دهیم چرا که این کشور مستکبر است.


نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس با یادآوری عدم تصویب پذیرش پروتکل الحاقی در مجلس هفتم، تصریح کرد: پذیرش پروتکل الحاقی در مذاکرات هسته ای قبل از تصویب مجلس غیر قانونی است، در حقیقت نمایندگان به دنبال دفاع از حقوق مسلم ملت ایران هستند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخ باشکوه ایران، گفت: تاریخ ایران در دوران رضا شاه توسط عده ای فراماسونر انگلیسی و بر اساس سیاست های انگلیسی نوشته شده و بخش های عمده آن تحریف شده است؛ انگلیسی ها هر جا تصمیم بر استعمارگری گرفتند ابتدا تاریخ آن کشور را دست کاری کردند و ایران نیز از این قاعده مستثنا نبود.


نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس همچنین با اشاره به این‌که افکار برخی اصلاح طلبان ارتجاعی بوده و دچار غرب زدگی هستند، گفت: امروز هر کسی ادعای پیروی از خط امام خمینی(ه) دارد باید پیرو خط رهبر معظم انقلاب باشد، خط خمینی بدون خط رهبری رهگشا نیست.


وی در ادامه به وحدت اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس تاکید داشت و گفت: هر اصولگرایی که دم از ولایت می زند باید به همدلی و وحدت رویه پایبند باشد؛ سود اختلاف اصولگرایان را اصلاح طلبان، فتنه گران و مستکبران خواهد برد، از این رو اصولگرایان باید در مشترکات به همگرایی برسند تا لیست واحد ارائه داده و افراد موثر را به مجلس بفرستند.


وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری اشاره داشته و یادآور شد: برخی می خواهند عده ای را وارد مجلس خبرگان کنند تا خیمه ولایت را بشکنند، همان طوری که در مجلس خبرگان فعلی نیز چند مزاحم حضور دارند، در انتخابات آتی سرمان شلوغ است چرا که چند گروه از طرف اصولگرایان و چندین گروه از طرف اصلاح طلبان خواهان حضور در انتخابات هستند.


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که استکبار جهانی سرمایه گذاری کلانی برای این انتخابات کرده تا نتیجه آن را به نفع خود رقم بزند، بر وحدت اصولگرایان تأکید کرد و گفت: فصل الخطاب ما در این همگرایی، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه است و البته اجماع مراجع تقلید هم مدنظر خواهد بود./935/پ202/ش

ارسال نظرات