۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۶۶۸۷۱

برگزاری همایش بزرگ «همه باید بدانند» در مدرسه علمیه 14 معصوم برازجان

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ «همه باید بدانند» در مدرسه علمیه 14 معصوم برازجان با حضور مسؤولان استانی و طلاب برگزار شد.
همه بايد بدانند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با حضور مهندس میرزایی از کارشناسان برنامه تلویزیونی ثریا و برادر شهید والامقام شهید شهریاری صبح امروز(شنبه) همایش بزرگ همه باید بدانند در مسجد مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار شد.

 

برادر شهید شهریاری در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع طلاب و نیروهای فرهنگی شهرستان دشتستان گفت: این امنیت و آرامشی که هم اینک درکشور جمهوری اسلامی ایران برقرار است مرهون رشادت ها و جانفشانی های افراد زیادی است که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما اکنون در این امنیت و آرامش نفس بکشیم.
 
 
 
 
شهریاری افزود: شهید والامقام شهید شهریاری که هم در زمینه علم و در زمینه تقوا سرآمد بود تقید و التزام وی به نماز شب، ترک گناهان و مردم داری ایشان از جمله ویژگی‌هایی بود که جا دارد بیشتر مورد توجه نسل جوان و مردم ولایی کشور عزیز ایران قرارگیرد.
 
 
 
مهندس میرزایی کارشناس برنامه ثریا دیگر میهمان ویژه این مراسم نیز با استناد به مدارک و اسنادی درباره بیانیه لوزان بخشی از وقایع رخ داده در ماه‌های اخیر را به صورت مستند تشریح کرد.
 
 
 
کارشناس برنامه تلویزیونی ثریا در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد: توافق با کشورهای 1+5 اگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار نکند بسیار مطلوب و مورد نظر همگان است ولی آنچه به نظر می رسد و در بیانیه لوزان بدان اشاره شده است مطلبی غیر از این هدف را نشان می دهد که البته امید داریم تیم مذاکره کننده ایرانی با دقت نظر بیشتری در فرصت باقی مانده اشکالات اساسی موجود را به نحو شایسته ای اصلاح کند.
 
 
 
به گزارش رسا، در پایان این مراسم طلاب مدرسه، طومار گزاره برگ هسته ای نصب شده را امضا کردند.
 
 
 
در این مراسم فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان، جمعی از نیروهای فرهنگی شهرستان، و تعدادی از طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران نیز حضور داشتند./833/پ202/ب4
ارسال نظرات