۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۶۶۹۰۵
آیت‌الله علوی گرگانی:

مسؤولان ابتدا به فکر اصلاح خودشان باشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که مسؤولان باید در ابتدا به دنبال اصلاح خود باشند، گفت: همدلی و همزبانی بین مردم ومسؤولان برای ایجاد پیشرفت و توسعه در کشور نیاز جامعه است.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور که ظهر امروز برگزار شد، گفت: امنیت کشور مدیون نیروی انتظامی است و حفظ امنیت در مرزها و بیرون از مرزها برای هر کشوری ضروری است و این کار وظیفه نیروی انتظامی است.

 

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که هرکسی شاهد نتیجه اعمال خیر و شر خود است، ابراز داشت: نیروی انتظامی باید رضایت مردم را از عملکرد خود جلب کند  تا در آخرت نیز به پاداش اخروی دست یابد.

 

وی با اشاره به‌ ضرورت وجود کمال و معرفت در همه انسان‌ها، اظهار داشت: هرکسی باید در برابر اعمال خود پاسخ‌گو و در مقابل اعمال خود مسؤول باشد.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که مسؤولان باید در ابتدا به دنبال اصلاح خود باشند، تصریح کرد: مردم از رفتار مسؤولان الگو می‌گیرند و درصورتی ‌که رفتار آن‌ها مناسب باشد جامعه هم به سمت اصلاح شدن می‌رود.

 

این استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر این‌که همدلی و همزبانی بین مردم و مسؤولان برای ایجاد پیشرفت و توسعه در کشور نیاز جامعه است، افزود: ماه مبارک رمضان ماهی حساس است و بی شک در این ماه مسؤولان وظایف بیشتری را باید انجام دهند.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که در ماه رمضان نباید حق کسی پایمال شود، ابراز داشت: نیروی انتظامی باید به این موضوع دقت داشته باشد که در برابر مردم مسؤولیت دارد.

 

وی در پایان با اشاره به این‌که صدور بخش‌نامه‌ها و دریافت پست و مقام نباید مانع از انجام مسؤولیت مأموران نیروی انتظامی در برابر مردم شود ، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید به‌خوبی وظایف خود را انجام دهد تا الگوی مناسبی بری مردم باشد./922/پ202/ج

 

ارسال نظرات