۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۶۶۹۴۴
فرمانده سپاه عاشورا:

ترفندهای دشمن در جنگ نرم بسیار پیچیده تر شده است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان گفت: ترفندهای دشمن در عرصه جنگ نرم بسیار پیچیده تر و خطرناک تر شده است و به قول رهبری اگر به خواب غفلت فرو برویم با لگد دشمن از خواب بیدار می‌شویم.
سردار غلام عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجا‌ن‌شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان نواحی غدیر و ولایت تبریز و مسؤولان معاونت تربیت سپاه عاشورا و سازمان بسیج دانش آموزی اظهار داشت: حرکت خزنده دشمن برای راه اندازی جنگ نرم از اوایل دهه هفتاد آغاز شد و آن زمان کسی فکر نمی کرد که 20 سال بعد جامعه به جایی برسد که ببینیم دشمن جای پایی در کشور یافته است.

 


وی با اشاره به دغدغه و مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رهبری با درک عمیق و دور اندیشی از بسیجیان می خواهد که خود را در میدان جنگ نرم مجهزتر کنند، چراکه دشمن می خواهد ملت ایران را از داخل توخالی کند و با سیاست خاصی وارد شده و دقیقا اعتقادات و باورهای قلبی ما را نشانه گرفته است.

 


سردار کریمیان بصیرت را چتر منور ملت ایران در عرصه جنگ نرم دانست و گفت: جغرافیای جنگ نرم بسیار وسیع است و وقتی می گویند همه گزینه ها روی میز است، یعنی می خواهند ابتدا با ترفندهایی انقلاب اسلامی را از داخل توخالی کنند، وحدت و انسجام را از میان بردارند و سپس به یک باره به ملت ایران بتازند.

 


فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که طبق فرمایشات مکرر رهبری هم اکنون وسط میدان جنگ قرار داریم، گفت: همه و به ویژه بسیجیان و سپاهیان باید سخنان رهبری را در جامعه تبیین کنند تا بصیرت افزایی در بین مردم افزایش یافته و مردم نسبت به حیله های دشمنان آگاه تر شوند.

 


وی افزود: جنگ تنها توپ، تانک و بمباران نیست، در جنگ سخت اگر افرادی مجروح و یا شهید شوند موجب افتخار ملت شده و همگان برای بهبود مجروحان تلاش و کمک می نمایند اما آیا همین اتفاق نیز در میدان جنگ نرم می افتد؟ بر خلاف جنگ سخت اگر کسی در این میدان دچار انحرافات اخلاقی شود و به ابتذال فرهنگی دچار شده و ترور شخصیتی شود موجب سرافکندگی خانواده و جامعه خواهد شد.

 


سردار کریمیان ادامه داد: امروز ترفندهای دشمن در عرصه جنگ نرم بسیار پیچیده تر و خطرناک تر شده است و به قول رهبری اگر به خواب غفلت فرو برویم با لگد دشمن از خواب برخواهیم خاست، انتظار داریم در وضعیت فعلی بسیج به عنوان بدنه فعال جامعه باید در صحنه حاضر بوده ونقشه های دشمنان را شناسایی و بر آب کند.

 


وی در پایان با تأکید بر این‌که دشمنان وحدت ملت ایران را نشانه گرفته اند و می خواهند بین احزاب و جریان های مختلف در داخل کشور درگیری ایجاد کنند، تصریح کرد: دشمنان اعتقادات و باورهای نسل جوان انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند چرا که به خوبی می دانند این جوانان ایرانی هستند که با استعداد های درونی خویش می توانند در عرصه های مختلف در جهان حرف اول را بزنند.

 


بنابر این گزارش، در این مراسم سرهنگ داوود عباسی و نادر اصلانی به عنوان فرماندهان جدید بسیج ناحیه غدیر و ولایت تبریز منصوب و سرهنگ الیاس گل محمدزاده به عنوان معاون اجرایی فرمانده سپاه عاشورا معرفی و جایگزین سرهنگ مالک بهروزی در این سمت شد.

 


همچنین حجت الاسلام محمد تقی زاده و وحید فرشباف به عنوان معاونت تعلیم و تربیت و بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی منصوب شدند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات