۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۶۶۹۶۲

دفتر نخبگان حوزه علمیه خراسان آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ دفتر نخبگان حوزه علمیه خراسان به منظور استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت های علمی نخبگان حوزه در راستای تحول، آغاز به کار کرد.
مرکز مديريت حوزه علميه خراسان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام حسن باقریه، مسؤول دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان با اعلام این خبر گفت: این دفتر حسب منویات رهبر معظم انقلاب و نظر به تأکید ایشان در استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت های علمی نخبگان حوزوی، به منظور تحول در حوزه و نیز توسعه کشور، لزوم حرکت انقلابی در مسیر رفع موانع و مشکلات تولید دانش و جنبش نرم افزاری، راه اندازی شده است.

 

 

وی افزود: برنامه ریزی و سیاستگزاری در این دفتر با هدف شناسایی، جذب، هدایت، حمایت مادی و معنوی نخبگان و استعدادهای برتر در راستای تولید علم و احراز جایگاه برتر علمی در میان حوزه های کشور بر اساس سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان در افق 1414و نیز سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 ه.ش، صورت می گیرد.

 

 

حجت الاسلام باقریه تصریح کرد: دفتر امور نخبگان حوزه علمیه خراسان با مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه تعامل و همکاری دارد و اخیرا در این زمینه نشست هایی برگزار شده است./930/د101/ب5

 

 

ارسال نظرات