۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۶۷۰۲۲

مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره ارشاد اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در جلسه تودیع و معارفه معاون فرهنگی و مطبوعاتی گفت: نگاه امام و رهبری غلبه فرهنگ بر تمام بخش ها از جمله سیاست و اقتصاد است.
توديع و معارفه

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آیین معارفه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، با تأکید بر مقوله فرهنگ و اولویت آن بر بخش های اقتصادی و سیاسی؛ پیشرفت همه جانبه امور را منوط به پیشرفت فرهنگ دانست.

 

وی در ادامه به مسائل مربوط به مؤسسات قرآنی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: این دو بخش بودجه های خاص خود را دارند که در مقایسه با سایر بخش ها بسیار قابل توجه است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تاکید ویژه ای بر مباحث قرآنی دارند.

 

در ادامه از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حجت الاسلام امیر ارزانی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی منصوب و از زحمات حجت الاسلام یعقوبی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

حجت الاسلام امیر ارزانی، معاون جدید فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: دغدغه ما در بحث فرهنگ باید اصلاحی باشد.

 

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب درباره فرهنگ که می فرمایند «فرهنگ به منزله هوایی است که ما تنفس می کنیم» افزود: همه ما باید دغدغه فرهنگ را داشته باشیم و در رفع آسیب ها و ضعف ها بکوشیم.

 

حجت الاسلام ارزانی در پایان از همکاران و دوستان خواستند که در سالی که مزین به شعار "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" است؛ با همدلی و همزبانی در پیشبرد اهداف فرهنگی بیش از پیش بکوشیم./939/د102/ب4

ارسال نظرات