۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۲۶۷۰۶۹
در راستای برگزاری همایش؛

کمیته علمی همایش امام خمینی پیام آور وحدت اعلام فراخوان داد

خبرگزاری رسا ـ کمیته علمی همایش امام خمینی پیام آور وحدت در راستای برگزاری این همایش با موضاعاتی درباره وحدت اندیشه‌های تقریبی امام خمینی(ره) در عرصه‌های سیاسی، فقهی، کلامی و اجتماعی اعلام فراخوان مقاله داد.
فراخوان مقاله
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش علمی «امام خمینی پیام آور وحدت» به همت دانشگاه ادیان و مذاهب و با همکاری مؤسـسه تنظیم و نشـر آثار امام خمینی(ره) در قم برگزار می‌شود.
  
هدف از برگزاری این همایش آشنایی بیشتر با سیره­ نظری و عملی بنیانگذار جمهوری اسلامی، آبان ماه سال جاری با حضور اندیشمندان و پژوهشگران حوزه­ اندیشه­ امام خمینی(ره) در دانشگاه ادیان و مذاهب است.
 
در راستای برگزاری همایش امام خمینی (ره) پیام آور وحدت، کمیته علمی همایش برای دریافت مقالات با موضوعات راهکارهای وحدت در اندیشه امام خمینی، موانع و چالش های وحدت از نظر امام خمینی، امام خمینی؛ بزرگ مندی وحدت، رویکرد وحدت در اندیشه بنیان گذار انقلاب، آثار و پیامدهای وحدت در نگاه امام خمینی، جایگاه و ضرورت وحدت در سیره و سخن امام خمینی، مبانی فقهی وحدت در آثار و اندیشه امام خمینی، مبانی و اصول دینی و عقلانی وحدت اسلامی در اندیشه امام خمینی، عرصه های مختلف وحدت در نظر امام خمینی، گزارش و بررسی دیدگاه های علما و دانشمندان درباره وحدت طلبی امام خمینی، دستاورد امام خمینی در عصه وحدت اسلامی و تقریب مذاهب، امام خمینی و تکفیر مذهبی، بدعت و سنت از دیدگاه امام خمینی، تعامل با مخالفان مذهبی در سیره و سخنان امام خمینی، دیدگاه های امام خمینی نسبت به مخالفان مذهبی، امام خمینی و رابطه با دولت های اسلامی، امام خمینی و وحدت مسلمانان جهان، جلوه وحدت مسلمانان در مناسک حج امام خمینی و روش های ایجاد وحدت از منظر امام خمینی(ره) فراخوان داده است.
  
اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 25 مهر ماه سال جاری مقالات خود را پیرامون موضوعات موضوعات ذکر شده به دبیرخانه کمیته علمی همایش ارسال کنند.
 
گفتنی است، چکیده مقـالات در یـک صفـحه و اصل مقالات حداکثر در 25 صفحه به صورت تایپ شده در قالب نرم افزار WORD به نشانی قم، دانشگاه ادیان و مذاهب، دفتر تقریب مذاهب اسلامی و یا پست الکترونیک info@urd.ac.ir ارسال شود.
 
شایان ذکر است، به مقـالات بـرگزیده عـلاوه بـر ارائه در هـمایش و انتشار در کتاب مجموعه مقالات همایش و دیگر مجلات معتبر داخلی، جوایزی اهداء می شود.
  
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32802610-025 داخلی 254 تماس بگیرید./1322/پ203/ح
ارسال نظرات