۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۲۶۷۰۷۱
آیت الله علما:

عزت و عظمت ایران، دشمنان را به زانو درآورده است/ یکپارچگی و همدلی تنها عامل حفظ اسلام

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در همایش پرچم‌داران بصیرت با بیان این‌که امروز مهم ترین عامل، حفظ اتحاد و همبستگی مسلمانان است، گفت: عزت و عظمت ایران، دشمنان را به زانو درآورده است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عصر امروز همایش پرچم داران بصیرت با حضور روحانیان شیعه و اهل سنت در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.


آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با حضور در این همایش اظهار داشت: عزت و عظمت ایران دشمنان را به زانو درآورده و آن ها را ناامید کرده است.


وی در ادامه افزود: امروز مهم ترین عامل، حفظ اتحاد و همبستگی مسلمانان است چرا که تنها راه حفظ اسلام و خنثی کردن توطئه های دشمنان یکپارچگی و همدلی است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به تلاش های بنیانگذار انقلاب اسلامی، تصریح کرد: قطعا مدیریت امام خمینی (ره) اقتدار ایران را دوچندان کرده است.


امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: امروز آمریکا به شیطان بزرگی در منطقه تبدیل شده است و با اقدامات ددمنشانه خود چیزی جز نفرت و انزجار مسلمانان، نصیبش نخواهد شد.


آیت الله علما در پایان ب
ا تأکید بر اینکه آل سعود دست نشانده آمریکا در منطقه است، اظهار داشت: متأسفانه آل سعود اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه اجرا و مسلمانان را به طرز وحشیانه ای می‌کشد./857/پ202/ح

ارسال نظرات