۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۶۷۰۷۹
استاد حوزه و دانشگاه:

گره زدن مشکلات اقتصادی کشور به مذاکرات اشتباه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مشکلات اقتصادی کشور را به مذاکرات گره نزنیم، بیان داشت: بهره گیری از اقتصاد مقاومتی می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند که نباید توپ را در آغوش دشمن قراردهیم.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت ثمرات و برکات گرانقدری دارد، گفت: نقشه راه ترسیم شده از طریق رهبر فرزانه انقلاب که به عنوان آموزگار جهان است می تواند ما را در مسیر تعالی قرار دهد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: هویت و شناسنامه ایران عزیزمان در مقوله ای است که معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم تر و نه یک کلمه بیش تر است.

 

وی با بیان این که در نظام اسلامی سرمایه های گرانقدری چون مردم بصیر و هوشیار وجود دارد، افزود: مردم ما نسبت به ولایت فقیه وحدت، وفاق، همدلی و ارادتی ناب دارند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که رهبری معظم انقلاب براساس مبانی که در تفکر ایشان نهفته است در هر سال شعاری را انتخاب می کنند، تصریح کرد: تحقق شعار سال رهبری معظم انقلاب باید به نحوی ارزشمند و والا مورد توجه قرار گیرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: متأسفانه تحقق شعار سال در حد برگزاری همایش ها باقی مانده که نباید به واقع این گونه بوده بلکه مسؤولان در عمل برای تحقق شعار سال اقدامات ارزشمند و شایسته ای صورت دهند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که بهره گیری از همدلی و همزبانی برکات و ثمرات گرانقدری دارد، گفت: دولت و ملت باید در راستای تحقق شعار سال گام برداشته و در کنار هم برای پیشرفت و تعالی نظام اسلامی قدم بردارند.


وی با بیان این که ملت ایران اسلامی همواره در طول سی و شش از انقلاب دارد خود را نشان می دهد، بیان داشت: مردم ما از قبل از انقلاب تا به امروز در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی و بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه قدم برداشته است.


حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نیازمند این است که همه یکدیگر را کمک کرده و دل ها معطوف به هم و در کنار هم باشد.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بهره گیری از همدلی و همزبانی می تواند زمینه رفع مسائل و مشکلات موجود کشور را فراهم کند، گفت: مسوولان باید دردها و مشکلات مردم را مشکل خود دانسته و به نحوی شایسته برای رفع آن قدم بردارند.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مشکلات اقتصادی کشور را به مذاکرات گره نزنیم، بیان داشت: بهره گیری از اقتصاد مقاومتی می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند که نباید توپ را در آغوش دشمن قراردهیم.


وی با اشاره به این که نباید حرف به دشمنان دهیم که اگر مذاکرات به پایان نرسد ایران ضرر می کند، بیان داشت: امروز ایران اسلامی در جایگاه عزت و عظمت قرار داشته و حرفی برای گفتن در عرصه جهانی داریم.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: نرمش قهرمانانه و مذاکراتی که عزت و صلابت ، هویت و شناسنامه جمهوریت و اسلامیت باشد جزوی از خواسته های ما است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که زحمات بسیاری از سوی تیم مذاکره کننده هسته ای صورت می گیرد، گفت: خطوط قرمزی وجود دارد که باید مراقب شیطنت های ایادی استکبار جهانی بوده و فریب لبخندهای مذبوحانه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را نخوریم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات