۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۲۶۷۱۰۹
حجت‌الاسلام ابوترابی در آغاز صحن علنی مجلس:

آیت‌الله آصفی نماد زهد و بصیرت بود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله امینیان و آیت‌الله آصفی به محضر رهبر معظم انقلاب گفت: آیت‌الله آصفی نماد زهد و بصیرت بوده است.
حضور حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله امینیان نماینده ولی فقیه در آستانه اشرفیه، در سخنانی اظهار کرد: این عالم وارسته و بزرگوار افتخار تقدیم فرزند برونمندش را به ساحت شهدای انقلاب اسلامی را داشت.

 

وی با اشاره به خدمات شاسته این عالم بزرگوار به مردم شهر آستانه اشرفیه، تصریح کرد: آیت‌الله امینیان در طول بیش از سی سال خدمت به مردم آستانه اشرفیه توانست منشا خدمات بسیار زیادی به مردم این شهر باشد و همچنین خدمات بسیار زیادی به حوزه‌های علمیه داشته است و تشییع پیکر این عالم ربانی نماد دیگری از عاشورا بوده است.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی مجمع نمایندگان استان گیلان بویِژه دکتر قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و مجمع نمایندگان استان‌های شمالی کشور این مصیبت را به محضر مردم آستانه اشرفیه، رهبر معظم انقلاب و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌کنم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درگذشت آیت‌الله آصفی اظهار کرد: این عالم وارسته نماد زهد،تقوا و بصیرت بوده است و این مصیبت را به محضر رهبر معظم انقلاب ، حوزه های علمیه قم  و نجف اشرف تسلیت عرض می‌کنم./858/پ202/ش

ارسال نظرات