۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۶۷۲۵۸
حجت‌الاسلام ابوترابی:

سعی ما حرکت در مسیر آرمان‌های امام باشد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس با بیان این‌که سعی ما باید متناسب با آرمان‌های امام باشد، گفت: امام به عزت و عظمت اسلام، آزادی فلسطین و رویارویی با نظام استکبار فکر می‌کردند.
ابوترابي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 24خردادماه در مراسم ختم پدر رییس سازمان حج و زیارت که در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شد، گفت: باید مراقب بود چرا که انسان در معرض خطر جدی است و به همین دلیل است که اولیای خدا زندگی خود را با مراقبه کامل سپری می‌کنند، تا مبادا دنیا ‌آنها را برباید و در مراسم غیرخدا هدایت کند. 


وی تصریح کرد: اگر هدف پیروزی بر سلطه نبود، قطعا این شهدا را تقدیم نمی‌کردیم. سعی ما باید متناسب با آرمان‌های امام باشد، امام به عزت و عظمت اسلام و آزادی فلسطین و رویارویی با نظام استکبار فکر می‌کرد.

 

نایب رییس مجلس عنوان کرد: اگر این اهداف نبود؛ 5+1 با ادب و تواضع رو به روی ما نمی‌نشیند، این هدف‌گذاری است که این قدرت را به ما داده است. 5+1 با ایران سخن نمی‌گوید، بلکه با امت اسلام و با نظامی که ریشه در اسلام دارد، سخن می‌گوید. 

وی با قدردانی از خانواده اوحدی که سه فرزند خود را در قالب شهید، اسیر و مجروح تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: اگر در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس به دنبال هدف های والا و شکستن دنیای استکبار نبودیم امروز این عزت و افتخار را نداشتیم.


حجت الاسلام ابوترابی‌فرد یکی از ویژگی‌های مهندس اوحدی را تلاش توام با عقلانیت و دانش عنوان کرد و گفت: تربیت فرزندان صالح بر همسر حاج محمدکاظم اوحدی بزرگوار گوارا باد و امیدوارم که ما بتوانیم سعی این مادر بزرگوار را تداوم ببخشیم و خداوند نعم خود را بر فرزندان این پدر و خانواده محترم حاج محمد اوحدی مستدام گرداند.
 


همچنین این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین  قاضی عسگر، فرمانده ناجا، حجت‌الاسلام دعایی، علاءالدین بروجردی، استاندار لرستان، معاون وزیر راه، مسؤولانی از دانشگاه بوعلی سینا، بنیاد شهید تهران، مسؤولانی از بعثه مقام معظم رهبری، یاسر هاشمی، حمید استیلی و کارکنان سازمان حج و زیارت برگزار شد./817/پ202/ب4

ارسال نظرات