۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۶۷۲۶۰
در دیدار امیر عبداللهیان مطرح شد؛

تأکید آیت الله یزدی بر حصول نتایج عزت مندانه در مذاکرات هسته ای

خبرگزاری رسا ـ امیرعبدالهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در قم با آیت الله یزدی دیدار کرد؛ در این دیدار رییس مجلس خبرگان بر حصول نتایج عزت مندانه در مذاکرات هسته ای تاکید کرد.
حسين امير عبداللهيان  آيت الله يزدي  آيت الله يزدي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از وزارت امور خارجه، حسین امیرعبدالهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در قم با آیت الله یزدی دیدار کرد؛ در این ملاقات که مکارم، رییس دفتر وزارت خارجه در استان قم نیز حضور داشت، معاون وزیر خارجه گزارش آخرین تحولات منطقه در یمن، سوریه، بحرین و عراق را ارائه کرد.

 

آیت­الله یزدی با اشاره به خطر تکفیری­ها در منطقه بر ضرورت هوشیاری کشور برای مقابله با تحرکات تروریست­های تکفیری در منطقه تأکید کرد.

 

وی حمله عربستان به عنوان کشور عربی و اسلامی به کشور یمن را خطا دانست و بر ضرورت توقف حملات، لغو کامل محاصره انسانی مردم مظلوم یمن و تشکیل دولت وحدت ملی بر مبنای توافق گروه­های اصیل یمنی تأکید کرد.

 

رییس مجلس خبرگان رهبری تقویت روند مقابله با تروریسم تکفیری در سوریه و عراق را توسط نیروهای مسلح و مردم این کشورها مورد تأکید قرار داد.

 

آیت­الله یزدی در پایان برای تیم مذاکره کننده هسته­ای آرزوی موفقیت و بر حصول نتایج عزتمند در مذاکرات تأکید کرد.

 

حسین امیرعبداللهیان همچنین در دیدار با حجت­الاسلام شهرستانی نماینده آیت­الله سیستانی آخرین تحولات منطقه را مورد رایزنی قرار داد.

 

وی از نقش مهم آیت­الله سیستانی در قبال جهان اسلام و فتوای ارزشمند ایشان در مبارزه با تروریسم در عراق تجلیل کرد.

 

معاون وزیر خارجه همچنین با حضور در مسجد اعظم قم در جمع مبلغان حوزه­های علمیه که در آستانه ماه مبارک رمضان عازم مناطق مختلف کشور می­باشند مطالبی را ایراد کرد./822/د101/ج

ارسال نظرات