۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۶۷۳۲۰

تجمع «یمن تنها نمی ماند» در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجتماع بزرگ «یمن تنها نمی ماند» مردم مشهد در دفاع از مردم مظلوم یمن و اعتراض به کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مظلوم این کشور برگزار شد.
بحران يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، تجمع «یمن تنها نمی ماند» با حضور باشکوه مردم مشهد عصر امروزدر محل مهدیه مشهد برگزار شد.

 

این اجتماع بزرگ در دفاع از مردم یمن و اعتراض به کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مظلوم این کشور انجام شد تا به جهانیان اعلام کنند که مسلمانان هرگز یکدیگر را تنها نمی گذارند و این اتحاد در نهایت سبب پیروزی حق علیه باطل و شکست آل سعود جنایتکار خواهد شد.

 

کمال العرب قوثی، فعال انصارالله یمن در این تجمع اظهار کرد: جنگی که بر علیه تمام فرق و گروه‌های یمن از سوی دشمن سعودی آمریکایی آغاز شده است، هیچ شبیه و مثالی جز جنگ صهیونیست با مسلمانان ندارد.

 

وی ادامه داد: دشمن سعودی آمریکایی، تمامی اهداف این کشور از جمله جاده، بیمارستان و مراکز نظامی و غیر نظامی، سیلوهای غذایی و مزارع کشاورزی یمن را مورد هدف قرار دادند و به قبور و اجساد شهدا نیز رحم نکردند.

 

فعال انصار الله یمن از کشته و مجروح شدن 10 هزار نفر در جنگ اخیر دشمن سعودی به یمن خبرداد و افزود: بیش از 30 درصد شهیدان را کودکان و زنان بی سرپرست تشکیل می دهند؛ محاصره شدید و همه جانبه تحمیل شده بر یمن، اوضاع انسانی را به شدت وخیم کرده است و دشمن سعودی آمریکایی از همه توان خود برای نشان دادن کینه اشان به مسلمانان استفاده می کنند.

 

قوثی به استفاده از سلاح ممنوعه در ابتدای جنگ به کشور یمن اشاره کرد و گفت: مردم و به ویژه کودکان که به صورت مستقیم و غیر مستقیم آسیب دیدند ولی علی رغم تمامی حملات وحشیانه دشمن سعودی آمریکایی، مردم یمن هم چنان مقاوم و محکم ایستاده اند و پیام ایستادگی و مقاومت را به تمام مسلمانان دنیا اعلام می کنند.

 

گفتنی است مردم مشهد شعارهایی مانند، می جنگیم، می رزمیم مکه رو پس می گیریم؛ دنیا دنیا بماند، یمن تنها نماند؛ مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسراییل را فریاد می زدند تا دشمنان مسلمانان بدانند که یمن تنها نیست و اسلام  رژیم آل سعود، اسلام آمریکایی و انحرافی است./844/پ202/ب4

ارسال نظرات