۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۶۷۳۲۸
در گردهمایی ائمه جمعه استان البرز مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه کرج از عزل و نصب های جهت دار/ چرا مدیران انقلابی و کارآمد باید عزل شوند و فتنه گران پست و مقام بگیرند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان البرز از کنار گذاشتن نیروهای ارزشی، انقلابی و کارآمد در این استان به شدت انتقاد کرد و گفت: چرا مدیر توانمند، انقلابی و کارآمدی که از خانواده شهدا است از کار خود عزل می شوند و کسانی که مصدر فتنه هستند روی کار می آیند.
انتقاد امام جمعه کرج از عزل و نصب های جهت دار/ چرا مدیران انقلابی و کارآمد باید عزل شوند و فتنه گران پست و مقام بگیرند انتقاد امام جمعه کرج از عزل و نصب های جهت دار/ چرا مدیران انقلابی و کارآمد باید عزل شوند و فتنه گران پست و مقام بگیرند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، در نوزدهمین گردهمایی ائمه جمعه استان، با اشاره به تحرک فتنه گران در استان گفت: بنده در خطبه های نماز جمعه به استاندار البرز و معاونانش با صراحت توصیه کردم که موضع خود را با فتنه اعلام کنند و برای وزیر کشور هم پیغام فرستادم زیرا بنده در مساله فتنه به هیچ عنوان کوتاه نخواهم آمد و این مساله باید طی چند روز آینده حل شود.
 
وی ادامه داد: چرا مدیر توانمند، انقلابی و کارآمدی که از خانواده شهدا است از کار خود معزول می گردد و کسانی که مصدر فتنه هستند بر روی کار می آیند از این رو باید مراقب بود زیرا مساله فتنه مساله ای مهم و اساسی است.
 
امام جمعه کرج با اشاره به  سخنان رییس جمهور در جمع مردم استان خراسان شمالی مبنی بر این که «کسانی که می گویند تحریم ها مهم نیست گویی از جیب مردم بی خبرند و کسانی که مذاکرات را زیر سوال می برند گویی از زندگی مردم بی خبرند» اظهار داشت: چرخ اقتصادی کشور زمانی به حرکت در می آید که به منویات و رهنمودهای رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون زا بیش از پیش توجه شود.
 
وی با بیان این که تنفیذ حکم ریاست جمهوری به وسیله رهبری است و از ارکان ولایت است، عنوان کرد: رییس جمهور در نحوه عملکرد به تمام وعده های خود در دوره انتخابات، باید پایبند باشد و تنها در مقام بیان نباشد و در سال همدلی و همزبانی به صورت جدی تر با مسائل رفتار کند.
 
نماینده ولی‌فقیه در البرز با بیان این که عده ای تمام مشکلات کشور را به تحریم ها گره می زنند، اظهار داشت: کشور ما از زمان انقلاب در تحریم بوده و هست و با اراده عظیم این ملت هرگز این تحریم ها در آنها اثری نداشته بلکه عاملی مهم در رشد و پیشرفت جامعه خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: عده ای در تلاش هستند تا با جدید قلمداد کردن این تحریم ها، افکار عمومی را منحرف کرده و ناامنی اجتماعی به وجود بیاورند و این مساله حساسی است که باید به آن توجه شود.
 
وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر این که تیم مذاکره کننده مورد اعتماد هستند و از فرزندان انقلاب اند، یادآورشد: گروه مذاکره کننده مورد اعتماد رهبری و مردم هستند اما دشمن در هیچ زمانی مورد اعتماد نبوه است به گونه ای که در هفته گذشته به صورت مخفیانه تعدادی از کشورها، زیر پوستی حساب های بانکی را انتقال داده و اگر ردی از کشور ایران در این معاملات وجود داشته باشد بلوکه می شود.
 
امام جمعه کرج تصریح کرد: دشمنان با صراحت کامل عداوت خود را با بیانات و مصاحبه ها علیه این کشور اعلام می کنند ولی عده ای از آقایان ساده لوح، آن را بی اهمیت شمرده و  احساس خطر نمی کنند؛ در حالی که به صورت مکرر رهبر انقلاب در سخنان خود بیان کرده اند که در خصوص مذاکرات هسته ای، دغدغه جدی دارم و احساس خطر می کنم.
 
وی به سخنان رهبری در مراسم سالروز رحلت امام راحل (ره) اشاره کرد و بیان داشت: عده ای در تلاش هستند افکار و اندیشه های امام را تحریف کنند؛ به همین خاطر اندیشه های امام باید توسط روحانیان و ائمه جمعه بازخوانی شود تا از کج فهمی ها جلوگیری شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین همدانی اظهار داشت: امام راحل، زمان و سیاست دنیا را شناخت و سر منشا تحولات بزرگی در ایران و منطقه شد و ترویج اسلام بالاترین اهداف حضرت امام بود و در این راه از کسی خوف و واهمه ای نداشت.
 
وی در پایان به کلام شهید صدر مبنی بر این که «در خمینی ذوب شوید همان گونه که او در اسلام ذوب گردید» اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت امام تربیت شده مکتب اهل بیت بود از این رو باید وصیت نامه امام به جهت ترویج اندیشه های این شخصیت بزرگوار در سطوح مختلف تبیین و تشریح شود که این امر آثار و برکات فراوانی در پی خواهد داشت./801/پ202/ج
ارسال نظرات