۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۶۷۳۹۰

اخبار کوتاه استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به بوشهر، آغاز ثبت نام کلاس های قرآنی خانه قرآن حضرت رقیه(س) کنگان، آغاز امتحانات طلاب حوزه علمیه استان بوشهر و برگزاری مراسم کلنگ زنی ساختمان جامعه القرآن کریم در کنگان از مهم‌ترین اخبار استان بوشهر است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام رحیم اهرمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری مراسم کلنگ زنی ساختمان جامعه القرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی با اعلام این خبر گفت: دور شدن از قرآن است که ملت ها را گرفتار جمود فکری و عقب ماندگی کرده است و هر چه بر سر مردم آمده به علت دور شدن از این کتاب آسمانی و پیام رهایی بخش آن است، کتابی که انسان را به بیداری و هوشیاری و تفکر و اندیشیدن می خواند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان اظهار داشت: مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جامعه القرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی، مدیر جامعه القرآن کشور و مسؤولان شهرستان برگزار می‌شود.

سفر معاون پارلمانی رییس جمهور به بوشهر

معاون پارلمانی رییس جمهوری صبح روز دوشنبه وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال مسوولان و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.


حجت الاسلام مجید انصاری در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر با گل گذاری بر قبور شهدا به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.


بازدید از بندر بوشهر، شرکت در نشست شورای اداری استان و جشن حامیان دولت تدبیر و امید از دیگر برنامه های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به استان بوشهر است.

همچنین شرکت در جشن "روحانی تنها نیست" که از سوی حامیان دولت تدبیر و امید قرار است در ساعت 17.30 دقیقه در سالن سینما بهمن بوشهر برگزار شود از دیگر برنامه های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری است.

 

آغاز ثبت نام کلاس های قرآنی خانه قرآن حضرت رقیه کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان از شروع ثبت نام کلاس های قرآنی در خانه قرآن حضرت رقیه (س) این شهرستان خبر داد.

 

وی  با اعلام این خبر گفت: قرآن برطرف کننده ی تمام آلام و دردهاست و گرایش های فاسد را اصلاح کرده و قلب را پاکسازی می‌کند و آن را به فطرت و سرشت اصلی که بر آن خلق شده است بر می گرداند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: خانه قرآن حضرت رقیه(س) در دو مقطع خردسالان که شامل رشته های حفظ موضوعی و روخوانی و بزرگسالان شامل رشته های مفاهیم قرآن و تجوید از علاقه مندان ثبت نام به عمل می آورد.

وی در ادامه این خبر که 20 خرداد 94 عنوان شد، افزود: مهلت ثبت نام تا 25 خرداد ماه است که در مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهرا (س) کنگان انجام می‌شود.

آغاز امتحانات طلاب حوزه علمیه استان بوشهر

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از شروع امتحانات نهایی طلاب مدارس علمیه استان بوشهر خبر داد.

وی گفت: این امحانات از روز چهارشنبه هفته گذشته در هفت مدرسه علمیه استان با حضور 600 طلبه آغاز شده است./833/پ203/ب4

ارسال نظرات