۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۶۷۴۴۵
27 خردادماه؛

نشست طلایه داران تبلیغ در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزایر رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری نشست طلایه داران تبلیغ با حضور مبلغان برادر و خواهر در بوشهر خبر داد.
حجت الاسلام بردستاني معاون تبليغ حوزه علمي استان بوشهر

حجت الاسلام حامد بردستانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر از برگزاری نشست طلایه داران تبلیغ خبر داد و گفت: این نشست با حضور مبلغان برادر و خواهر استان روز چهارشنبه هفته جاری ساعت 9 صبح برگزار می شود.

 

وی مکان برگزاری این نشست را سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان هستیم، این نشست به جهت آمادگی مبلغان برادر و خواهر برگزار می‌شود.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، افزود: هم‌فکری و هم اندیشی جهت استفاده هر چه بیشتر از ماه مبارک رمضان و نیز استفاده مفید از فرصت‌هایی همچون شب های قدر از اهداف این نشست است.

 

حجت‌الاسلام بردستانی استفاده از جلسات قرآن برای بیان نکات تفسیر کلام الله، ترغیب مردم جهت افزایش انفاق و اطعام در این ماه و نیز استفاده هر چه بهتر خود مبلغان از این ماه پر خیر و برکت  را از دیگر اهداف این جلسه بیان کرد./833/ت303/ح

ارسال نظرات