۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۶۷۴۴۸
فرمانده سپاه عاشورا:

ایران در خط مقدم جبهه حق علیه باطل قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که ایران در خط مقدم جبهه حق علیه باطل قرار دارد، گفت: امروز ایران اسلامی در جبهه های جنگ نرم، جنگ امنیتی و جنگ سرد به مقابله با استکبار جهانی می پردازد.
فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش روحانیان استان که در تبریز برگزار شد، به تحلیل و بررسی مسائل روز و وضعیت نظامی و امنیتی حاکم بر منطقه پرداخت و اظهار داشت: هدف اصلی استکبار از راه‌اندازی و تجهیز گروه‌اهی تروریستی، براندازی نظام ولایی ایران است.


وی با اشاره به این‌که دشمنان نظام نزدیک به چهار دهه برای براندازی انقلاب اسلامی ایران تلاش دارند، خاطرنشان کرد: امروز جبهه حق علیه باطل همچنان پا برجاست و ایران در خط مقدم این جبهه به دلیل ماهیت ضد استکباری و ظلم ستیزی در مقابل استکبار جهانی به رهبری آمریکا قرار گرفته است.


فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: ایران در جبهه های جنگ نرم، جنگ امنیتی و جنگ سرد به مقابله با استکبار جهانی می پردازد و در واقع این جنگ، جنگ اسلام ناب با اسلام آمریکایی در جبهه های سوریه، یمن و عراق است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرباز خط مقدم این نبرد است.


سردار کریمیان با تأکید بر نقش تبلیغی روحانیت در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بیان دلاوری‌های فرزندان ملت در خط مقدم مبارزه با استکبار است، مبلغان حوزوی می‌توانند در کنار امور تبلیغی دین، نسبت به برکات ولایت فقیه نیز اشاراتی داشته باشند.


همچنین سردار رحیم نوعی اقدم، از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، تهدیدگران دنیا انقلاب اسلام را قدرت سوم جهان تلقی کردند، اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی درصدد این بودند که سومین قدرت جهانی دنیا را نابود کنند، ولی هرگز نتوانستند.


وی با بیان این‌که استکبار جهانی، القاعده و طالبان را برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران سازماندهی کرد، گفت: القاعده و طالبان به دلیل اینکه تجزیه شدند، نتوانستند به اهداف خود برسند و قدرت خود را از دست دادند، البته استکبار جهانی که داعش را طرح ریزی کرد، اشتباه القاعده و طالبان را دوباره تکرار نکرد.


این فرمانده دفاع مقدس با بیان این‌که سوریه برای ما حائز اهمیت است، تصریح کرد: سوریه برای سازماندهی حزب الله و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ما را یاری کرد، داعش به دست استکبار جهانی برای حمله به ایران سازماندهی شد، وی هدفش از حمله به سوریه، ایران بود، با این حال ناکام ماندند./853/پ202/ح

ارسال نظرات