۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۲۶۷۵۳۲
سردار عروج:

القاعده و داعش بویی از اسلام ناب محمدی نبرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ مشاور نظامی فرمانده کل سپاه با اشاره به مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت در مقابله با جریان‌های افراطی و تروریستی گفت: القاعده و داعش بویی از اسلام ناب محمدی نبرده‌اند.
سردار عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار خسرو عروج، مشاور نظامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در یادواره شهدای شهرستان مرند با اشاره به تلاش بی‌وقفه دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز دشمنان با تشکیل و راه اندازی لشکرهای بدلی اسلام درصدد بدنام کردن رزمندگان و مدافعان حقیقی اسلام هستند.


وی با بیان این‌که القاعده و داعش بویی از اسلام ناب محمدی نبرده‌اند، خاطرنشان کرد: این مزدوران و سردمداران و حامیان آنها باید بدانند که هر خونی که از رزمندگان جبهه حق و مقاومت بر زمین ریخته می‌شود، به نوعی راهی به سوی پیروزی باز می‌شود.


سردار عروج با اشاره به مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت در مقابله با جریان‌های افراطی و تروریستی گفت: امروز رزمندگان ما در یک مملکت غریب حضور می یابند و فارغ از مذهب و مسلک به مظلومین کمک و امداد رسانی می‌کنند و ما پیرو مکتبی هستیم که اهمیت این مکتب در پویایی و زنده بودن آن است.


این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امروز آنهایی که به هر نحوی علیه تفکر امام خمینی(ره) هستند، بدانند که هرگز نتیجه نخواهند گرفت و فلسفه جنگ از نظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) «انا لله و انا الیه راجعون» است و هیچ کسی توان مقابله با رزمنده ای که با این آیه وارد رزم می‌شود را ندارد.


وی ادامه داد: امروز آنهایی که به هر نحوی علیه تفکر امام خمینی (ره) هستند، بدانند که هرگز نتیجه نخواهند گرفت؛ باید دانست که شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی برای حفظ و حراست از تفکر و اندیشه‌های امام خمینی جان خود را فدای انقلاب اسلامی ایران کردند.


سردار عروج تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بهترین فرزندان ملت بودند، از این رو باید یاد و خاطره آنها در شهرها و روستاها گرامی داشته شود، چرا که این خداجویان توانستند دستورات خدا را تبدیل به یک عملی کنند که قابل مشاهده و درک است و در واقع یک قصه نیست.


مشاور نظامی فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان با بیان این‌که جنگ دشمنان علیه نظام اسلامی ایران هنوز به پایان نرسیده است، افزود: دشمنان ایران اسلامی پس از جنگ نظامی، وارد جنگ فرهنگی علیه نظام شده‌اند، اما به اذعان و اعتراف خود نتوانسته‌اند در براندازی انقلاب اسلامی پیروز شوند./854/پ203/ح

ارسال نظرات