۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۶۷۵۴۹
وزیر سابق آموزش و پرورش:

مهم‌ترین تکلیف جامعه در صحنه کنونی کشور پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: امروز نیز کشور صحنه تکلیف، مسؤولیت و خدمت‌گزاری و پیروی از آرمان‌های شهیدان است که ملاک و میزان آن پیروی از ولایت فقیه است.
حاجي بابايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید رضا حاجی بابایی، وزیر سابق آموزش و پرورش و سخن‌گوی جبهه کارآمدی و تحول ایران اسلامی، شامگاه دوشنبه در نشست سراسری یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی، که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: تاریخچه این حرکتی که امروز شاهد هستید به یک سال نیم پیش بر می‌گردد، زمانی که دوستان جمع شده و به این نتیجه رسیدند که در برابر نظام و انقلاب مسؤولیت خطیری دارند و فرقی ندارد که در مسؤولیت اجرایی بوده یا در قسمت‌های گوناگون جامعه باشند.

 

وی افزود: امروز ما هزاران مدیر ارشد در سراسر کشور داریم که همه به ولایت، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی عشق داشته و در برابر شهدایی که امروز و فردا غرق در بوسه و اشک ملت ایران خواهند شد، ادای احترام کرده و احساس مسؤولیت می‌کنند.

 

سخنگوی جبهه کارآمدی و تحول ایران اسلامی در ادامه عنوان کرد: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب به عنوان سکان‌دار انقلاب هر روز در میدان هم‌آوردی با استکبار جهانی سیاست‌های ما را اعلام می‌کنند و این سیاست مسیر مسؤولان را تعیین می‌کند.

 

حاجی بابایی اظهار داشت: حدود اقدامات عملی بر اساس مبانی فکری مقام معظم رهبری قابل قبول است، بر این اساس باید همه نیروها قوی‌تر از گذشته در میدان حضور داشته باشند و با پایش، نقد منصفانه و با ملاک‌ها و معیارهای تعیین شده از سوی رهبر انقلاب، اعمال خود را محک بزنند.

 

وی افزود: به همین دلیل با فکر و اندیشه مدیران ارشد به این جمع‌بندی رسیدیم که جبهه گفتمان یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی در سراسر کشور شکل دهیم، گفتمانی که برخاسته از گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

سخنگوی جبهه کارآمدی و تحول ایران اسلامی در ادامه بیان داشت: این گفتمان برای همه نیروهای ولایت‌مدار در کشور تکلیف‌آور است از نوع تکلیفی که غواصان کربلای چهار احساس کردند.

 

حاجی‌بابایی در ادامه گفت: امروز نیز کشور صحنه تکلیف، مسؤولیت و خدمت‌گزاری و پیروی از آرمان‌های شهیدان است که ملاک و میزان آن پیروی از ولایت فقیه است./807/پ202/ح

ارسال نظرات