۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۶۷۵۵۶
جانشین سپاه صاحب الزمان:

جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مناسبات جهانی بسیار چشمگیر است

خبرگزاری رسا ـ جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان جایگاه ایران در حل مسائل دنیا و کشورهای خاورمیانه را بسیار حساس و پر رنگ برشمرد و گفت: ایران توانسته ظرفیتی در منطقه ایجاد کند، که کسانی که می خواستند، از تشکیل هلال شیر در منطقه جلوگیری کنند، ناخودآگاه خودشان موجب تشکیل این هلال با محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی شدند.
سردار فدا جانشين سپاه صاحب الزمان عج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا، جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان روز دوشنبه در آیین افتتاحیه مشترک برنامه های اوقات فراغت مساجد استان اصفهان که در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، به جایگاه ایران در حل مناسبات جهانی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته ظرفیتی در منطقه ایجاد کند، که کسانی که می خواستند، از تشکیل هلال شیر در منطقه جلوگیری کنند، ناخودآگاه خودشان موجب تشکیل این هلال با محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی شدند.

 

وی تصریح کرد: ظرفیتی که انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده است، تا حدی است که رییس جمهور عراق خود و کشورش را مدیون مردم و رهبر ایران می داند و اذعان دارد، که اگر مردم ایران به توصیه رهبر فرزانه انقلاب آن راهپیمایی عظیم اربعین را رقم نمی‌زدند، عتبات عالیات و کشور عراق سقوط کرده بود.

 

وی اظهار داشت: حمله به عراق، سوریه، لبنان و یمن با هدف براندازی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران، محدود کردن جمهوری اسلامی و تغییر روش و مسیر مسؤولان جمهوری اسلمی ایران بوده است.

 

سردار فدا خاطرنشان کرد: اگر کشور سوریه حدود شش سال توانسته در مقابل همه ابرقدرت‌های غربی، عربی،‌ ترکی جهان ایستادگی کند، کمک مستشاری و آموزشی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 

وی افزود: ایران 70 هزار شیعه علوی را در کشور سوریه ساماندهی کرده و آن جا مشغول مقابله هستند.

 

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: یمن 25 میلیون جمعیت دارد، که 50 درصد شیعه علوی، زیدی و 45 درصد شافعی هستند.

 

وی افزود: وقتی سازمان ملل و عربستان کنفرانس حمایت از یمن تشکیل می دهند، انصار الله نشست را تحریم می کند و می گویند، سر میز گفت‌وگویی می‌نشینیم که یک سر آن جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

فدا خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیتی ایجاد کرده که فردی در شاخ آفریقا، به عشق امام(ره) و جمهوری اسلامی ایران، مسلمان می شود، به کنیا بر می‌گردد، مدرسه‌ای تأسیس می‌کند و می‌گوید من مدیران آینده کنیا را در این مدرسه تربیت می‌کنم.

 

وی تصریح کرد: این شخص چهار فرزند به نام های عبدالله خمینی، عبدالله خامنه ای، عبدالله مطهری و عبدالله بهشتی دارد و دلیل این نامگذاری را عشق به جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عنوان می کند.

 

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: علت این که رهبر معظم انقلاب امسال بر همدلی و هم‌زبانی تأکید داشتند، این است که در زمان کنونی که کشورهای جهان چشم امید به جمهوری اسلامی ایران داشته و این چین اثرپذیری دارند، باید فقط یک صدا از کشور شنیده شود.

 

وی همدلی و هم‌زبانی مورد تأکید رهبر انقلاب را حول قرآن تعریف کرد و گفت: همدلی و هم‌زبانی زمانی ارزشمند است، که حول قرآن، عدالت، اهداف امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی و قانون اساسی باشد.

 

فدا با بیان این که ثمره این همدلی و هم‌زبانی دستگاه های فرهنگی باید مسجد تراز انقلاب اسلامی باشد، افزود: باید دغدغه همه مسؤولان رسیدن مسجد به تراز اسلامی باشد، که اگر چنین شد، همه مشکلات کشور در بستر مسجد تراز مرتفع خواهد شد./1305/پ202/ح

ارسال نظرات