۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۲۶۷۵۶۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

شهدا بهترین سرمایه های نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که شهدا بهترین سرمایه های نظام اسلامی هستند، گفت: شهدا از مقام ارزشمندی برخوردار بوده که از بیان جایگاه این بزرگواران و فهم مقام آنان ناتوان هستیم.
نماينده ولي فقيه در سپاه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، شب گذشته در مراسم وداع با پیکر پاک سرهنگ شهید روح الله قاسمی، مسؤول معاونت عملیات لشگر 25 کربلا که در درگیری با گروهک پژاک در شمال غرب کشور به شهادت رسید، گفت: شهدا رفتند و ما وظیفه داریم تا راه آنان را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.


وی با بیان این که شهدا بهترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: شهدا از مقام ارزشمندی برخوردار بوده که از بیان جایگاه این بزرگواران و فهم مقام آنان ناتوان هستیم.


حجت الاسلام غلامی با تاکید بر این که در قرآن کریم به شهید و شهادت توجه ویژه ای شده است، افزود: خداوند متعال در این کتاب نورانی می فرماید شهدا را مرده نپندارید که زنده بوده و در نزد خدای خود روزی می خورند.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) مقام و منزلت شهید و شهادت را می دانستند و از این بزرگواران می توان گوشه ای از مقام شهید را درک کرده و بفهمیم.


وی با بیان این که شهادت در دین مبین اسلام از جایگاه گرانقدری برخوردار است، گفت: همه انبیا و اولیای الهی آرزوی شهادت داشته که می خواستند به این مقام ارزشمند و والا دست پیدا کنند.


حجت الاسلام غلامی افزود: زیباترین لحظه برای انبیاء و اولیای الهی لحظه در خون غلتیدن برای خداوند متعال بوده است که نشانگر اهمیت شهادت در تعالیم والای دینی است.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به سخنی از پیامبر گرامی اسلام، تصریح کرد: محبوب ترین چیز نزد خداوند متعال دو قطره اشکی است که برای ترس از خدا و قطره خونی که در راه خدا ریخته شود.


وی خاطرنشان کرد: انسان باید گذشته خود را به یاد آورده و اگر گناهی دارد و از آن پشیمان است هر قطره اشکی که می ریزد محبوب ترین قطره در نزد خداوند متعال است.


حجت الاسلام غلامی با بیان این که باید سیره نورانی شهدا را ادامه داده و در مسیر ارزش ها و آرمان های والای این بزرگواران گام برداریم، گفت: مقام شهدا آن قدر بالا است که امام علی(ع) برای آن به انتظار نشسته است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات