۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۲۶۷۵۶۹
فرمانده سپاه ناحیه آمل:

سیره ناب شهدا نقشه راه نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان این که بهره گیری از سیره شهدا تعالی بخش زندگی انسان می شود، افزود: سیره ناب شهدا امتداد راه نور و نقشه راه ما بوده که باید در این مسیر نورانی قدم برداریم.
فرمانده سپاه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم وداع با پیکر پاک سرهنگ شهید روح الله قاسمی، مسؤول معاونت عملیات لشگر 25 کربلا که در درگیری با گروهک پژاک در شمال غرب کشور به شهادت رسید، شب گذشته با حضور خانواده های معظم شهدا، مسؤولان، بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد.


بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر نظام اسلامی در روز سه شنبه از امام رضا(ع) آمل تا گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) برگزار و سپس پیکر این شهید به روستای کچب کلوای بخش دابودشت آمل انتقال و در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.


سرهنگ علی خادم، فرمانده سپاه ناحیه آمل در مراسم وداع با این شهید بزرگوار با بیان این که خداوند منان را شاکریم که توفیق برخورداری از ماه مبارک رمضان را به ما عطاکرده است، گفت: برکات ارزشمندی در این ماه نورانی قرار دارد که باید از آن در مسیر تقوا و خداترسی در ظاهر و باطن بهره گیری کنیم.


وی با تبریک و تسلیت شهادت شهید روح الله سلطانی، بیان داشت: این شهید گرانقدر جوینده راه حقیقت بوده است که تواسنت به مقام رفیع و ارزشمند شهادت نائل شود.


خادم با بیان این که بهره گیری از سیره شهدا تعالی بخش زندگی انسان می شود، افزود: سیره ناب شهدا امتداد راه نور و نقشه راه ما بوده که باید در این مسیر نورانی قدم برداریم.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به این که شهادت خالص ترین و بی ریاترین عمل الهی است، تصریح کرد: بالاترین مقام اخروی و حیات طیبه جاوید از طریق دستیابی به مقام شهادت به دست می آید.


وی ادامه داد: شهید مانند شمعی است که خدمتش از نوع خالص شده و پرتو افکنی است که مردم در سایه بهره گیری از آن به امنیت برسند.


خادم تصریح کرد: شهید روح الله سلطانی در کوتاه ترین زمان توانست بالاترین مدارج نظامی را کسب کرده که هم اکنون به عنوان گنجینه ماندگار هویت بخش حرمت یافته است.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان این که شهدا یک گلستان آرامش هستند، گفت: شهدا با اهدای جان های پاک خود در زمینه اعتلای نظام و حراست از آن گام های ارزشمند و والایی برداشتند.


وی افزود: راه شهدا پر رهرو بوده و باید تلاش کنیم سیره والای این عزیزان را به نحوی شایسته در زندگی خود اجرایی کنیم که زمینه ساز سعادت می شود.


خادم خاطرنشان کرد: تلاش ما باید در راستای بهره گیری از فرهنگ عاشورایی و امام حسین(ع) باشد که از این طریق می توانیم خود را به مقامات عالیه برسانیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات