۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۲۶۷۵۷۶
رییس دانشکده علوم قرآنی آمل:

فاصله گرفتن از مفاهیم قرآنی، عامل اصلی مشکلات جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشکده علوم قرآنی آمل با اشاره به این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری است، گفت: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت هدایت کند.
رييس دانشکده علوم قرآني آمل

حجت الاسلام محمود ابوترابی، رییس دانشکده علوم قرآنی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، افزود: همایش بزرگ قرآن یاوران به همت بنیاد خیرین دانشکده علوم قرآنی آمل در سالن اجتماعات علامه محمدتقی آملی این دانشکده برگزار می شود.


وی از حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، رییس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور در این همایش خبرداد و گفت: همایش بزرگ قرآن یاوران امروز، بیست و ششم خرداد و از ساعت 21 الی 23 صورت می گیرد.


رییس دانشکده علوم قرآنی آمل تصریح کرد: اساس دانشگاه و دانشکده بر کمک خیرین جامعه شکل گرفته است که در استمرار این حرکت به کمک خیرین و معتمدان در عرصه قرآنی نیازمند هستیم.


حجت الاسلام ابوترابی با تاکید بر این که دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در راستای توسعه و ترویج فعالیت ها و علوم قرآنی تلاش دارد، گفت: بهترین فرصت فراهم است که بتوانیم برای گسترش فرهنگ علوم قرآنی و ترویج سیره نورانی اهل بیت(ع) گام های بلندی درجامعه برداریم.


وی با تاکید بر این که توجه به قرآن زمینه ساز تعالی جامعه می شود، افزود: امروز در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان که از پیشرفته ترین ابزار برای خروج جوانان ما از مسیر الهی استفاده می شود، توجه و توسل به این کتاب آسمانی می تواند خنثی کننده همه نقشه ها و برنامه های آنان باشد.


حجت الاسلام ابوترابی گفت: ترویج و تحکیم معارف قرآنی در جامعه امری ضروری است که باید با برنامه منسجم و سازماندهی شده اقدامات مؤثر و شایسته ای صورت گیرد.


رییس دانشکده علوم قرآنی آمل با اشاره به این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری است، گفت: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت هدایت کند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات