۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۲۶۷۵۷۸
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

شهدا، جلوی منحرف شدن اسلام را گرفتند

خبرگزاری رسا ـ دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: شهدا جلوی ترویج تفکر اسلام آمریکایی را گرفتند و نگذاشتند افکار منحرف آن، اسلام ناب محمدی ما را خدشه کند.
فاتحي حزب موتلفه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر عبدالله فاتحی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در مراسم یادمان طلایه داران آفتاب در بوشهر درباره شهید صادق امانی از شهدای موتلفه گفت: این شهید از موسسان شاخه نظامی حزب موتلفه در سال 42 و طراح عملیات اعدام حسن علی منصور بود که آن عملیات را بدر نامیدند.

 

وی افزود: این شهید بزرگوار استاد و معلم اخلاق و درس اخلاق وی برای جوانان بسیار جذاب بود؛ این شهید بیش از شش هزار حدیث را بر بود و بیشتر وقت خود را صرف تبلیغ می کرد.

 

فاتحی به رشادت های شهدای موتلفه اشاره کرد و بیان داشت: شهامت آنها نشان از اعتقاد راسخ به ولایت دارد؛ آنان قبل اینکه عملیات را شروع کنند وصیت نامه خود را نوشته بودند و نیز از یاران امام راحل بودند و امام هم بسیار آنان را دوست می داشت.

 

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خطاب به جوانان این حزب گفت: جوانان عزیز که در حزب موتلفه حضور پیدا می کنند باید بدانند که  شهدایی که این حزب را تاسیس کرده اند در واقع مهر تایید و تدام به این حزب زدند.

 

وی افزود: شهدا عظیم الشان هستند و حزب موتلفه از برکت دعای آنها و مخلصانی از جمله مرحوم عسکر اولادی شکل گرفت که همه توان خود را برای این حزب گذاشت و همه هدف وی این بود که افراد منحرف نتوانند آسیبی به ولایت بزنند.

 

فاحتی ادامه داد: شهدا جلوی ترویج تفکر اسلام آمریکایی را گرفتند و نگذاشتند افکار منحرف آن، اسلام ناب محمدی ما را خدشه کند./833/پ203/ب4

ارسال نظرات