۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۶۷۵۸۰
امام جمعه سنقر:

اجازه بازرسی از مراکز نظامی خیانت به آرمان‌های امام و شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سنقر گفت: هیچ گاه به غرب اجازه بازرسی از مراکز نظامی را به هر شکلی نخواهیم داد، چرا که این اجازه، اقتدار و عظمت ایران را لکه‌دار می‌کند و خیانت به آرمان‌های امام و شهدا است و تنها راه تحقق این مهم مقاومت و ایستادگی است.
حجت الاسلام شمس الله برقراري، امام جمعه سنقر و کليايي

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: تنها راه برون رفت از بحران و تحریم اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.


حجت الاسلام برقراری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ما به آمریکا اعتمادی نداریم و نباید به توافق و ارتباط با آمریکا دل بست، چرا که آن ها به تعهدات خود عمل نمی کنند و تنها به دنبال منافع خود هستند.


وی بیان داشت: رعایت خطوط قرمزی که از سوی رهبر معظم انقلاب مشخص شده الزامی است، آمریکا در مذاکرات تنها به دنبال جنگ سیاسی است.


امام جمعه سنقر با تشریح جنگ سیاسی آمریکا بیان داشت: غرب تنها قضیه مذاکرات را می‌پیچاند و زمان را هدر می دهد، حزب حاکم می خواهد بگوید که ایران را زمین‌گیر کردیم و جلوی فعالیت‌های هسته ای را گرفتیم تا اینکه برگ برنده ای برای انتخاب آینده داشته باشد.


حجت‌الاسلام برقراری با توجه به راه انداختن جنگ اقتصادی در ایران، خاطرنشان کرد: دو مرحله‌ای کردن مذاکرات و سنگ انداختن در مذاکرات همگی نشان از جنگ اقتصادی است تا اینکه که کار به جایی کشید که رهبر معظم انقلاب صریحا به یک مرحله‌ای بودن مذاکرات تأکید کردند.


وی گفت: هیچ گاه به غرب اجازه بازرسی از مراکز نظامی را به هر شکلی نخواهیم داد، چرا که این اجازه اقتدار و عظمت ایران را لکه‌دار می‌کند و خیانت به آرمان‌های امام و شهدا است و تنها راه تحقق این مهم مقاومت و ایستادگی است.


امام جمعه سنقر با اشاره به ایستادگی و مقاومت جانانه شهدا اظهار داشت: شهدا در اوج تحریم های نظامی، اقتصادی و فرهنگی مقاومت کردند و به ایران اسلامی اقتدار و امنیت را هدیه کردند.


حجت الاسلام برقراری با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: طهارت و پاکدامنی مقوله مهم و اساسی و حفظ آن واجب است، چرا که دشمن با ابزارهایی که در دست دارد، می خواهد این گوهرها را از مسلمانان بگیرد و آن ها را به سوی تباهی بکشاند.


وی در پایان گفت: در بحث مذاکرات هسته ای و همه زمینه های دیگر چنانچه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، خطری ارزش های انقلاب و اسلام را تهدید نخواهد کرد./857/ت302/ح

ارسال نظرات