۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۶۷۵۸۲

دیدار سعید جلیلی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام صبح امروز بلافاصله پس از ورود به تبریز به دیدار آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز رفت.
سعيد جليلي،امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام صبح امروز بلافاصله پس از ورود به تبریز به دیدار آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز رفت.


وی در این دیدار خطاب به آیت الله مجتهد شبستری، گفت: حضور شما در تبریز بسیار مغتنم است.


جلیلی ادامه داد: شما محور همه نیروهای انقلاب هستید و این جای شکر دارد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در دوره شش ساله دبیری بنده در شورای عالی، استان آذربایجان شرقی به همت مدیریت حضرتعالی یکی از نقاط امن کشور محسوب می شد.


گفتنی است؛ عدم حضور مسؤولان دولتی و استانی در استقبال از این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و اصرار وی مبنی بر عدم استفاده از وی آی پی فرودگاه، یکی از موارد قابل توجه سفر وی به شهرستان تبریز می باشد.


بر پایه این گزارش، سعید جلیلی همچنین با یکی از خانواده های شهید مدافع حرم نیز دیدار خواهد کرد.


همچنین در ساعت 16 با  جمع نخبگان استان آذربایجان شرقی و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و فعالان اجتماعی و فرهنگی استان دیدار و سخنرانی خواهد کرد.

دیدار مردمی جلیلی نیز از ساعت 18 در مسجد شعبان تبریز آغاز خواهد شد و قرار است وی در این برنامه درباره مسایل روز کشور و لزوم صیانت از خط امام خمینی(ره) به ایراد سخن بپردازد./853/پ202/ش

ارسال نظرات