۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۶۷۶۶۱
مدیرکل اوقاف استان قم:

وقف‌های قرآنی در قم ترویج شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: بهترین کار به منظور حمایت از موسسات قرآنی، ترویج موقوفات قرآنی است.
سيد اسماعيل حسيني مقدم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی‌مقدم پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تربیت حافظان قرآن کریم در قم اظهار کرد: این طرح به عنوان یکی از مهمترین رخدادهای قرآنی در سطح کشور مطرح است.

 

وی افزود: سال گذشته در استان قم بیش از 5 هزار نفر در قالب این طرح آموزش‌های لازم را فرا گرفتند و امسال هم این روند ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه برخی مراکز قرآنی در این زمینه با اداره کل اوقاف قم همکاری می‌کنند گفت: البته امکان استفاده از ظرفیت همه موسسات قرآنی در حال حاضر وجود ندارد؛ حمایت از موسسات قرآنی توسط ادارات و نهادهای فرهنگی گوناگون صورت می‌گیرد که کار شایسته‌ای است ولی مجموعه اوقاف به دلیل محدودیت نیت‌های واقفان، توانایی گسترش چتر حمایتی را ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بهترین کار به منظور حمایت از موسسات قرآنی، ترویج موقوفات قرآنی است بنابراین مدیران این موسسات باید با خیرین و واقفان صحبت‌های لازم را در این زمینه داشته باشند./1325/د101/ف

ارسال نظرات