۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۶۷۶۷۷
با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت؛

سامانه جدید توزیع محصولات فرهنگی حجاج رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، سامانه توزیع محصولات فرهنگی حجاج رونمایی شد. در شیوه جدید، بن و فهرست محصولات فرهنگی توسط مدیران در اختیار حجاج قرار می‌گیرد و کتاب‌ها و لوح‌های فشرده منتخب زائران توسط مدیر در سامانه ثبت می‌شود.
رونمايي از سامانه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی، سامانه توزیع محصولات فرهنگی حجاج رونمایی شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در حاشیه این مراسم گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و شیوه ارسال و توزیع محصولات فرهنگی به نماینده ولی فقیه در امو حج وزیارت ارائه کرد و اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار در حج امسال اجرای می‌شود که امیدواریم در سال‌های آینده فعالیت‌های آن افزایش یابد.

 

وی افزود: با اعطای اولین سری بن‌های محصولات فرهنگی حجاج به نخستین مدیر محترم کاروان، نظام جدید توزیع آغاز شد و از این پس مدیران کاروان‌ها می‌توانند به صورت آنلاین و الکترونیکی فعالیت‌های فرهنگی و شیوه توزیع آن را دنبال کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی تصریح کرد: در شیوه جدید، بن و فهرست محصولات فرهنگی توسط مدیران در اختیار حجاج قرار می‌گیرد و کتاب‌ها و لوح‌های فشرده منتخب زائران توسط مدیر در سامانه ثبت می‌شود.

 

وی ادامه داد: پس از گردآوری اطلاعات توسط مدیران، در نهایت بسته حاوی محصولات سفارشی هر کاروان توسط نشر مشعر به مدیر تحویل و در بین زائران توزیع می‌شود.

 

شایان ذکر است، این مراسم در حاشیه نشست مشترک روحانیون و مدیران کاروان‌های حج تمتع 1436، در مشهد و در جوار حرم مطهر امام رؤوف علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد./1325/د101/ف

ارسال نظرات