۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۶۷۷۷۶
حجت الاسلام شرفخانی خبر داد؛

همکاری 2500 روحانی در طرح ضیافت الهی کشور

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور با تاکید بر این که روحانیان ظرفیت های ارزشمندی دارند که باید از آنان استفاده شود، بیان داشت: دو هزار و 500 روحانی در طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری از قم به سراسر کشور اعزام می شوند.
حجت الاسلام شرفخاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور امروز در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران که در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امام زاده ابراهم(ع) آمل برگزار شد، افزود: هر چه می گذرد وظیفه ما بیشتر می شود که بعضی از آرمان های امام و انقلاب دور شده و به دنیاطلبی و نفسانیت می پردازند.


وی با اشاره به این که سراسر جهان ایران، تشیع و الگوی حاکمیت اسلامی را به نام امام خمینی(ره) می شناسند، بیان داشت: عده ای قدم برای تحریف اندیشه های امام راحل برداشته و حرف هایی می زنند که ناراحت کننده است.


حجت الاسلام شرفخانی با بیان این که ما اگر می خواهیم در عرصه ولایت مداری قدم برداریم باید آن چه مربوط به ما است را مرور کنیم، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب نگرانی فرهنگی دارند که باید تلاش کنیم نگرانی های موجود را رفع کنیم.


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور خاطرنشان کرد: امروز در کشور ما رفته رفته مباحث فرهنگی به مباحث ضدفرهنگی تبدیل می شود و در این موقعیت اگر ما به عنوان سازمان تحت اشراف ولایت نسبت به دغدغه های رهبری اقدام نکنیم در روز قیامت نمی توانیم پاسخگو باشیم.


وی ادامه داد: اگر بخواهیم در مجموعه سازمان کارهای شروع شده را نهادینه کنیم باید بدانیم همیشه حضور نداشته و نباید کوتاهی داشته باشیم که امکان جبران وجود ندارد.


حجت الاسلام شرفخانی با بیان این که سازمان اوقاف در این امر به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد و باید از ظرفیت های مردمی استفاده شود، گفت: هر امام زاده باید یک قرارگاه مهم فرهنگی و جبهه مردمی انقلاب باشد.


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با تاکید بر این که تحقق قطب فرهنگی امام زادگان نیازمند بهره گیری از ظرفیت های مردمی است، بیان داشت: قطب فرهنگی شدن امام زادگان با شعار دادن محقق نمی شود که باید مراکز فرهنگی قرآنی را با ساختار مردمی ساماندهی کنیم.


وی با اشاره به این که دو هزار و 400 مرکز فرهنگی قرآنی در امام زادگان کشور راه اندازی شده است، افزود: نقاطی که نیروهای انقلابی و ارزشی حضور دارند آن جا آباد شده که باید عرصه و پشتیبانی معنوی را برای آنان آماده کنیم.


حجت الاسلام شرفخانی با بیان این که طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در دستور کار قرار دارد، گفت: این طرح براساس مربی محوری شکل گرفته است که باید از ظرفیت های موجود در جامعه به نحوی شایسته استفاده شود.


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با تاکید بر این که روحانیان ظرفیت های ارزشمندی دارند که باید از آنان استفاده شود، بیان داشت: دو هزار و 500 روحانی در طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری از قم به سراسر کشور اعزام می شوند.


وی، تصریح کرد: مدیریت خوب نیازمند نظارت میدانی است که باید کار را به جایی ببریم تا در چهار هزار امام زاده ما خیمه های معرفت وجود داشته باشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات